  • 1. Data: 2002-01-08 00:23:56
    Temat: WAP GPRS- i konta bankowe!!!
    Od: "MAGISTER" <w...@2...pl>

    witam
    w jakim banku mozna za pomoca WAP i GPRS ( to akurat przy okazji- ERA i abom
    10 zł za staly dostep)
    obslugiwac konto? przelewy saldo ...
    nie laczac sie z numerem dostepowym banku?
    czy BZWBK obsluguje?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-09 07:58:50
    Temat: Re: WAP GPRS- i konta bankowe!!!
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    MAGISTER <w...@2...pl> wrote:
> [...]
    > 10 zł za staly dostep)
    > obslugiwac konto? przelewy saldo ...
    > nie laczac sie z numerem dostepowym banku?

    INTELIGO !!!!!!!!!!!!!

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 3. Data: 2002-01-09 08:53:14
    Od: "Przemek" <w...@d...ids.pl>

    "MAGISTER" <w...@2...pl> wrote in message
> [...]
    > 10 zł za staly dostep)
    > obslugiwac konto? przelewy saldo ...
    > nie laczac sie z numerem dostepowym banku?

    Zaraz zaraz. w mbanku nie trzeba obligatoryjnie korzystac z ich numeru
    dostepowego tylko wpisac jako gatewaya ich numer ip i odpowiedni port. jest
    to wyraznie powiedziane na stronie.

  • 4. Data: 2002-01-09 12:48:31
    Od: "tom" <t...@p...com>

    > witam

    1. http://www.inteligo.pl
    2. http://e.pkobp.pl

    nr 1 i 2 działa bez problemu z WAP ->GPRS sprawdzone w Plusie na ME45

    --
    Pozdrawiam Tomasz Kruk
    t...@p...com

  • 5. Data: 2002-01-09 18:48:42
    Od: "MAGISTER" <w...@2...pl>

    > Zaraz zaraz. w mbanku nie trzeba obligatoryjnie korzystac z ich numeru
    > dostepowego tylko wpisac jako gatewaya ich numer ip i odpowiedni port.
    jest
    > to wyraznie powiedziane na stronie.

    mozna troche jasniej? czyli mam zrobic sobie nowy profil w telefonie do
    laczenia?
    lacze sie przez ere ( staly wap) i me 45...
    pozdrawiam marcin

  • 6. Data: 2002-01-09 21:34:17
    Od: "Kozak" <b...@m...bipnet.pl>

    Przemek wrote:

    > Zaraz zaraz. w mbanku nie trzeba obligatoryjnie korzystac z ich numeru
    > dostepowego tylko wpisac jako gatewaya ich numer ip i odpowiedni port.
    > jest to wyraznie powiedziane na stronie.

    Trzeba albo korzystać z ich numeru, albo numeru dostawcy ale nie
    standardowego numeru do wapu, tylko tego do internetu. Samo wpisanie
    gatewaya i portu nie wystarczy - sprawdzone doświadczalnie.

    --
    Pozdrowienia
    Darek Rzońca

  • 7. Data: 2002-01-10 09:56:06
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Kozak" <b...@m...bipnet.pl> napisał...

    > Trzeba albo korzystać z ich numeru, albo numeru dostawcy ale nie
    > standardowego numeru do wapu, tylko tego do internetu. Samo wpisanie
    > gatewaya i portu nie wystarczy - sprawdzone doświadczalnie.

    Mi po paru dniach bojow udalo sie uruchomic dostep do WAP przez
    GPRS (Plus, Motorola T192) i dzialaja mi oba numery (123 - Internet
    jak i 234 - WAP). Osobny profil jest jednak konieczny ze wzgledu na
    inny adres IP.

    Przy okazji pytanie - czy mBank udostepnia przez WAP jakies strony
    informacyjne? Mi od razu zglasza sie pytanie o identyfikator, czyli czesc
    transakcyjna.

    Pozdrawiam!

    --
    Tomek Tatar

  • 8. Data: 2002-01-11 00:52:10
    Od: Pawel Nogas <p...@a...edu.pl>

    Tomasz Tatar wrote:

> [...]
    > GPRS (Plus, Motorola T192) i dzialaja mi oba numery (123 - Internet
    > jak i 234 - WAP). Osobny profil jest jednak konieczny ze wzgledu na

    Obawiam sie ze moze cie spotkac przykra niespodzianka, gdy otrzymasz
    rachunek. Te polaczenia nie sa realizowane za pomoca GPRS, a przez
    zwykla transmisje danych. Przy konfiguracji GPRS podajesz APN, a numery
    dostepowe w profilu w motce sa wykorzystywane jedynie gdy nie mozna
    nawiazac polaczenia GPRS (tak ze bezpieczniej ich wogole nie wpisywac).
    Jesli utworzyles oddzielny profil, podajac w nim numery dostepowe a nie
    podajac APN, to telefon laczy sie "tradycynie", a nie przez GPRS. Zwroc
    uwage czy przy polaczeniu nie pojawia sie ikona suchawki na
    wyswietlaczu.

    Pozdr
    P.

  • 9. Data: 2002-01-11 09:11:29
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    Tomasz Tatar wrote:

> [...]
    > GPRS (Plus, Motorola T192) i dzialaja mi oba numery (123 - Internet
    > jak i 234 - WAP). Osobny profil jest jednak konieczny ze wzgledu na

    ???!
    Przeciez w polaczeniu GPRS nie wystepuje numer telefonu. Zamiast niego
    jest tzw. APN, ktory jest tekstowy (np www.plusgsm.pl). Mam niejasne
    podejrzenie, ze cos u ciebie niedomaga z GPRS-em. Wtedy Motorola bez
    pytania przelacza sie z polaczenia GPRS na wdzwaniane i jak dostaniesz
    rachunek za telefon to sie z...dziwisz.

    Faktycznie mBank ma otwarty wap gateway i wystarczy podac jego numer IP,
    ale nie wiem jak to jest z firewallami u operatora - czasami umozliwiaja
    tylko wejscie na swoj WAP gateway, a nie na jakis inny, w Internecie.

    Michał

  • 10. Data: 2002-01-11 13:38:48
    Od: "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org>

    Użytkownik "Ohm" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podejrzenie, ze cos u ciebie niedomaga z GPRS-em. Wtedy Motorola bez
    > pytania przelacza sie z polaczenia GPRS na wdzwaniane i jak dostaniesz

    Na 101 % masz acje :-)

    > Faktycznie mBank ma otwarty wap gateway i wystarczy podac jego numer IP,
    > ale nie wiem jak to jest z firewallami u operatora - czasami umozliwiaja
    > tylko wejscie na swoj WAP gateway, a nie na jakis inny, w Internecie.

    Zaden dialup (APN) WAP nie pozwoli na polaczenie z czymkowiek innym niz
    wlasnym gatewayem WAP (chyba, ze operator "niechcacy" umozliwil te
    operacje:) Dlatego tez , w przypadku mBanku do konfiguracji aparatow
    podawane sa dialupy internetowe (nie WAPowe) i "zewnetrzna" WAP-bramka BRE.

    Slowem - nie ma metody na skorzystanie z nielimitowanego polaczenia WAP w
    Erze i z mBanku jednoczesnie:-(

    Pzdr,

    M.