  • 1. Data: 2002-01-07 22:45:08
    Temat: debety
    Od: "1konsul" <1...@p...com>

    w jakim marmurku moge dostac najrozsadniejszy debet (dosc duzy dopuszczalny
    limit i przyzwoite orpocentowanie).przy zalozeniu przyzwoitych
    comiesiecznych wplywow na konto.

  • 2. Data: 2002-01-08 00:07:27
    Temat: Re: debety
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > w jakim marmurku moge dostac najrozsadniejszy debet (dosc duzy
    dopuszczalny
    > limit i przyzwoite orpocentowanie).przy zalozeniu przyzwoitych
    > comiesiecznych wplywow na konto.

    Fortis. multibank ?

  • 3. Data: 2002-01-08 07:33:55
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > w jakim marmurku moge dostac najrozsadniejszy debet (dosc duzy dopuszczalny
    > limit i przyzwoite orpocentowanie).przy zalozeniu przyzwoitych
    > comiesiecznych wplywow na konto.

    Polecam Ci Fortis Bank. Mają najniższe oprocentowanie na rynku (15,5%), a
    prowizja za udzielenie wynosi 0,5% (ale od 1/02/2001 będzie już 1%). Dla innych
    banków wartości te wynoszą około 20% i 1%.

    Dla Srebrnego Pakietu dostaniesz do 15k bez dodatkowych zabezpieczeń albo 50k
    z dodatkowymi zabezpieczeniami.

    Jeżeli znasz lepszą ofertę, to daj znać.

    Piotrek

  • 4. Data: 2002-01-08 11:30:14
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    w ING masz kilka mozliwosci:

    karta kredytowa > Visa Electron > do 10000
    limit > w zaleznosci od konta > nawet 5 x wplyw
    pozyczka odnawialna > do 50000

    bez poreczycieli do 12krotnosci wplywow netto

    zawsze obliczaja zdolnosc kredytowa, wiec roznie bywa

    mam odnawialna > duza kwota i bez zabezpiczen

  • 5. Data: 2002-01-08 11:31:17
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    w ING masz kilka mozliwosci:

  • 6. Data: 2002-01-10 19:47:28
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > Dla Srebrnego Pakietu dostaniesz do 15k bez dodatkowych zabezpieczeń
    albo 50k
    > z dodatkowymi zabezpieczeniami.

    Zapomniałeś tylko dodać przy jakich wpływach dostaniesz te 15k., bo chyba
    nie
    przy minimalnych wymaganych (z tego co pamiętam 3k)??? A konsul nie podał
    jakie to będą wpływy...

    W każdym bądź razie Multi w tej dziedzinie też nie jest najgorszy... bo mam,
    więc i polecam ;-))
    A przy okazji, to może ktoś wie czy zeszli coś z tych 17% w dół czy jeszcze
    nie?

    Pzdr
    marcin

  • 7. Data: 2002-01-11 11:41:06
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > więc i polecam ;-))
    > A przy okazji, to może ktoś wie czy zeszli coś z tych 17% w dół czy jeszcze

    Tu się mylisz. Jeżeli masz Pakiet Srebrny (wpłaty 3k), to po 3 miesiącach
    spokojnie dostajesz 15k, po 6 miesiącach - 30k, a po 12 miesiącach - 50k. Takie
    mają procedury. Prowizja za udzielenie wynosi 0,5%, a oprocentowanie 15,5%.
    Informacje mam od mojego opiekuna rachunku, ponieważ w styczniu podpisuje taką
    umowę. Jedynym warunkiem do kwoty 15k jest zaświadczenie z zakładu pracy. Dla
    większych kwot proponowali mi wpis do cesji polisy AC posiadanego samochodu.

    Jeżeli chodzi o Multibank, to oprocentowanie jest porównywalne - 15,5% dla
    jestem (tylko studenci), i 16% dla ja i my. Prowizja jest ustalona na 1 %.

    Generalnie banki dają linie debetowe na około 20%, więc Multibank i Fortis
    odbiegają od reszty :-)) Polecam.

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-01-11 18:32:31
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > umowę. Jedynym warunkiem do kwoty 15k jest zaświadczenie z zakładu
    pracy. Zaświadczenie na 3k netto, czy brutto???

    > większych kwot proponowali mi wpis do cesji polisy AC posiadanego
    > samochodu.
    A co ma do tego Auto-Cassco twojego samochodu? 8-))
    A jeśli klient nie ma samochodu, to co...?

    No i tak z czystej ciekawości - jakie zabezpieczenia ma bank (pomijając
    weksel własny) skoro zarobki w granicach 3k nijak się mają do 50k lini
    kredytowej po 12 miesiącach?

    pozdrawiam
    marcin

  • 9. Data: 2002-01-14 11:56:08
    Od: <p...@p...onet.pl>

    >Zaświadczenie na 3k netto, czy brutto???
    Zaświadczenie o zatrudnieniu. Moje dochody netto mają w histori rachunku.

    > A co ma do tego Auto-Cassco twojego samochodu? 8-))
    Jeżeli miałbym problemy ze spłatą zadłużenia, to nie mogę sprzedać samochodu
    bez zgody banku.

    > A jeśli klient nie ma samochodu, to co...?
    Nie wiem, nie jestem pracownikiem banku, ale z pewnością coś można jeszcze
    zastawić. Kiedyś BOŚ zaproponował mi lokatę jako zabezpieczenie kredytu.

    > No i tak z czystej ciekawości - jakie zabezpieczenia ma bank (pomijając
    > weksel własny) skoro zarobki w granicach 3k nijak się mają do 50k lini
    > kredytowej po 12 miesiącach?
    Powtarzam: bez zabezpieczeń dają 15k, więc spłacasz kredyt w ciągu 6 miesięcy
    (5miesięcy×3k + odsetki).

    Dodatkowo powiedzieli mi, że nie ma 12-miesięcznego terminu spłaty, mogę
    przedłużać umowę i mieć stale debet.

    Piotrek

  • 10. Data: 2002-01-14 22:28:07
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > Jeżeli miałbym problemy ze spłatą zadłużenia, to nie mogę sprzedać
    samochodu
    > bez zgody banku.
    Dobre! Na to nie wpadłem ;-)))

> [...]
    miesięcy
    > (5miesięcy×3k + odsetki).
    >
    > Dodatkowo powiedzieli mi, że nie ma 12-miesięcznego terminu spłaty,
    No to fajny ten Fortis, tylko jak dla mnie, to jest jeden problem...
    póki co nie mogę im zapewnić wymaganych wpływów na Silver`a ;-(

    Pozdrawiam
    marcin