  • 1. Data: 2002-01-07 20:05:47
    Temat: Re: NOWA TABELA BPH -PBK ZOBACZCIE SAMI!
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >news:hj1r2uoleposnu0nfum4pr034ilp3 8...@4...com...

    >Wykorzystują nieświadomość oraz inercję klientów.

    Nie wiem jak to wygląda z poziomu centrali, ale z poziomu oddziału temu
    bankowi wiedzie się nieźle. Wiem, bo wdałem się kiedyś w pogawędkę z panienką
    z okienka. Szczerze się zdziwiłem, że klienci nie uciekają, a ona - tez
    szcezrze: Co pan, nawet jeszcze nowi zakładają konta.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----