  • 1. Data: 2002-01-08 05:37:57
    Temat: Pekao(znowu)- terminy zleceństałych i czas ich wykonanywania .
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Witam.
    Po niedawnym problemie zdejmowania pieniędzy (przy wyk. zlecenia
    stałego ) z konta w sobotę i wysyłania w poniedziałek,
    przeanalizowałem w mBanku wszystkie daty tego zlecenia na przestrzeni
    ok. roku.
    I co wyszło- zlecenie, które opiewa na stałą kwotę i które ma datę 04
    każdego miesiąca, nie jest realizowane 4, tylko 5 ( z taką datą
    operacji jest księgowane w mBanku) .
    Nawet jeśli 4 wypada w środku tygodnia !
    Ja rozumiem, że Pekao ubywa klientów, ale żeby kraść odsetki za jeden
    dzień od symbolicznej wręcz kwoty ?
    Jak widać w skali całego banku są to pieniądze nie do pogardzenia.
    Szkoda tylko, że w taki prostacki sposób.
    Juz nawet nie chce mi się pisać reklamacji, bo dostaję debilne
    odpowiedzi od dyrektora w których stwierdza, że wszystko jest w
    porządku (bo tak działa "SYSTEM"), a gdy przyznaje się do błędu to
    tylko potrafi przeprosić i nic więcej (żadnej próby naprawienia
    błędu).
    Przykład dla pracowników idzie z góry...
    Dobra -kończę, bo jeszcze zacznę bluzgać.
    Pozdrawiam
    Grzegorz