  • 11. Data: 2002-01-11 13:39:59
    Temat: Re: WAP GPRS- i konta bankowe!!!
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Ohm" <o...@p...onet.pl> napisał...

    > Przeciez w polaczeniu GPRS nie wystepuje numer telefonu. Zamiast niego
    > jest tzw. APN, ktory jest tekstowy (np www.plusgsm.pl). Mam niejasne
    > podejrzenie, ze cos u ciebie niedomaga z GPRS-em. Wtedy Motorola bez
    > pytania przelacza sie z polaczenia GPRS na wdzwaniane i jak dostaniesz
    > rachunek za telefon to sie z...dziwisz.

    Ja tez tego nie rozumiem, bo jest zupelnie odwrotnie niz powinno byc,
    a do takiej konfiguracji doszedlem eksperymentalnie, bo logiczne metody
    nic nie dawaly. Jak wpisze ustawienia GPRS w profilu (APN, uzytkownik,
    haslo), to sie zdzwania. Jak usune, to sie nie zdzwania tylko leci w sesji
    GPRS - to widac po tym, ze dla polaczenia CSD pojawia sie sluchawka
    na wyswietlaczu. Niewykluczone, ze cos mnie Motorola oszukuje, wiec
    na razie (do pierwszej faktury) jest to okres testowy...

    A jak Wam dziala ten WAP? Mi najdalej po przejsciu 5-6 stron zaczyna
    sie strasznie slimaczyc, robia sie timeout'y i juz nawet wylogowac sie nie
    moge... Ale sprobuje jeszcze o jakiejs dziwnej porze (np. srodek nocy).

    Pozdrawiam!

    --
    Tomek Tatar