  • 1. Data: 2002-01-07 21:42:19
    Temat: Inteligo - firmowe - warto?
    Od: "Blanka Zych" <t...@p...onet.pl>

    Wreszcie znudziło mi się ganiać z przelewami do banku i patrzeć na
    znudzone miny pracowników i mam ochotę założyć konto w Inteligo
    - firmowe.
    Mam pytanie do użytkowników, czy bardzo nie narzekają i jak jest
    z potwierdzeniami wpłat do ZUSu, czy US? Bo z racji odliczeń
    budowlanych znów mnie pewnie będą trzepać, m.in. potwierdzenia
    wpłat do Zusu żądają.

    Pozdrawiam
    Blanka

  • 2. Data: 2002-01-07 22:14:39
    Temat: Re: Inteligo - firmowe - warto?
    Od: "skur-byk" <s...@p...onet.pl>

    Polecam gorąco....
    i użyj proszę ponizszego linku.... i Tobie i mnie wpadnie po 50 zł extra...
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/bi.php?p=MGME519C
    C7E

  • 3. Data: 2002-01-08 17:21:33
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Blanka Zych" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > z potwierdzeniami wpłat do ZUSu, czy US? Bo z racji odliczeń
    > budowlanych znów mnie pewnie będą trzepać, m.in. potwierdzenia

    Konto firmowe w Inteligo jest jak najbardziej OK. Jeśli chcesz dowody
    księgowań operacji dla US (KPiR) to ściągnij sobie ode mnie:
    http://kowalski.almaren.pl/banki/Inteligo_KPiR.zip

    ZUS też płacę regularnie i wszystko dochodzi.

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-01-08 17:40:47
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Blanka Zych <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Wreszcie znudziło mi się ganiać z przelewami do banku i patrzeć na
    > znudzone miny pracowników i mam ochotę założyć konto w Inteligo
    > - firmowe.

    konto jest OK ale do malych dzialalnosci typu dzialalnosc dodatkowa.
    jesli jestes detalista to jest kiepskie - jesli trzeba codzien wplacic kase,
    to do inteligo troche to kosztuje, a nosic po kieszeniach niebezpiecznie.
    jesli trzeba czasem na cos pobrac wieksza gotowke - to tez kiszka.
    a poza tym same zalety, zwlaszcza z duzym oprocentowaniem nie objetym
    ryczaltowym haraczem 20% ;)

    pozdrawiam

    romek

  • 5. Data: 2002-01-08 17:48:25
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik"
    <W...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości
    > zwlaszcza z duzym oprocentowaniem nie objetym
    > ryczaltowym haraczem 20% ;)

    chyba ze w interesach sie wiedzie a wtedy odsetki
    mogą "pomóc" przeskoczyc do wyższej skali
    podatkowej :-))

    Sark