  • 1. Data: 2002-01-07 22:59:32
    Temat: wszystko o funduszach inwestycyjnych
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    pisze prace magisterska na temat fuduszy inwestycyjnych > szukam wszelkich
    informacji
    dzieki
    daniel
    e-mail: d...@i...pl

  • 2. Data: 2002-01-08 10:01:20
    Temat: Odp: wszystko o funduszach inwestycyjnych
    Od: "Wiesława Zaleska" <w...@p...onet.pl>

    kilka słów o oraz ostatnie notowania ubezpieczeniowych funduszy
    inwestycyjnych ING
    http://www.epolisa.republika.pl/3-fund.htm
    kilka słów o oraz ostatnie notowania funduszy inwestycyjnych ING
    http://www.epolisa.republika.pl/bank/fundusze.htm

    przy okazji
    najnowszy oficjalny komunikat UNFE :04.01.2001 (Stopy zwrotu OFE za okres od
    31-12-1999 r. do 31-12-2001 r. i emerytalna dźwignia kapitałowa netto)
    http://www.epolisa.republika.pl/2filar.htm
    ostatnie notowania jednostek OFE (PAP 04-01-2002), zestawienie historii
    wartości jednostki PTE N-N http://www.epolisa.republika.pl/2filar1.htm

    Pozdrawiam

    ---------Wiesława Zaleska---------------------------------------
    *** w...@s...pl * www.ePolisa.republika.pl ***
    ubezpieczenia, kredyty, doradztwo- fachowo, rzetelnie, konkretnie
    ------------

  • 3. Data: 2002-01-08 16:55:30
    Temat: Re: wszystko o funduszach inwestycyjnych
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Daniellus" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > pisze prace magisterska na temat fuduszy inwestycyjnych > szukam wszelkich

    A chcesz to znaleźć w Internecie, czy uczestnicy tej grupy mają ci pracę
    napisać ?
    Bo jak w Internecie, to wyszukiwarką znajdziesz wszystko co jest.
    Wstęp znajdziesz na http://tfi.hoga.pl

  • 4. Data: 2002-01-08 18:34:36
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    wiesz
    jestem duzym chlopcem i pisac potrafie
    ale chce aby ta praca byla na pewnym poziomie
    sam juz wiele madrych tekstow na ten temat przeczytalem, ale nigdy za duzo
    kazda wzmianka ma dla mnie znaczenie

    wiec dzieki za to co mi podeslales