    From: -...@p...onet.pl (norbercisko)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Volkswagen Bank direct
    Date: Wed, 27 Feb 2002 02:40:14 GMT

    On Tue, 26 Feb 2002 22:48:51 +0100, "minik" <m...@n...org>
    wrote:

    >Wlasnie sie zastanawiam czy nie przeniesc swojej lokaty z Millennium do VW
    >Banku.

    ---
    co????
    to Ty masz w Millenium - przeciez to najgorszy bank jaki istnieje na
    polskiej ziemi!

    zalozylem dwa lata temu tam konto, i nie zdzierzylem nawet miesiaca -
    taki syf, ze az strach
    tamtejsze oplaty - prawdziwe haracze!!!

    uciekaj czym predzej od tego nieszczescia

    ja mam taki uklad:
    VW bank - by darmowo 0800 obslugiwac swoj rachunek bez prowizji
    oczywsice i bez oplata
    tamtejsze panie sa barzo mile i do tego jjuz mnie znaja tak ze
    zalatwianie interesow w tamtym banku to prawdziwa przyjemnosc

    i do tego mam mBank, aby sobie darmowo wyplacac z bankomatow Euronetu
    - uklad idealny!!

    Polecam wiec taki uklad:
    zaloz w Volkswaganie - dostaniesz 50 zl przy pewnym ukladzie (jakbys
    byl interested - daj znac, bo to moze sie stac tylko przez ostka ktory
    ma knto w VW)

    zaloz w Inteligo - ot dla sciemy po to by dostac 50 - jam zgarnalem
    takich 50 juz kilka a z konta i tak nie korzystam bo maja chore oplaty
    - skoro to samo mam za free w Volskwagenie to na cholere mi placic w
    inteligo

    no i dorzuc do tego mBank, bo maja darmowe wyplaty w Euronecie - a to
    sie przydaje jak czesto wyplacasz kase

    hmm?