    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa Radosc Zycia mbank -- czy to dobry wybor?
    Date: Sun, 24 Feb 2008 10:36:22 +0100

    "Andrzej Kubiak" <b...@s...org> wrote in message
    news:h1xgmowdg45l$.1bdpza5q630x3.dlg@40tude.net...

    > "Liczba osób, które mogą wziąć udział w promocji do jej zakończenia:
    > 1800."
    > Myślałem, że szybciej im to pójdzie.

    No ja tez, ale skoro jeszcze sa te stowki, to czemu nie skorzystac?
    Tyle, ze chyba sie jednak sklaniam ku Polbankowej karcie.
    Ktora bedzie lepsza przy platnosciach w Euro? Polbank czy mbank?
    Do wyplat z bankomatow mam mbank, a powiem szczerze, ze chetnie bym wzial
    karte Mastercard, bo same Visy w tym portfelu...