  • 11. Data: 2006-12-12 11:59:42
    Temat: Re: VWBank vs mBank
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > mBank:
    > - konto bezpłatne
    > - przelewy zewn. płatne 1zł

    Chyba raczej 50gr.

    ch.

  • 12. Data: 2006-12-12 12:06:24
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 12 Dec 2006 12:55:41 +0100, w
    <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world napisał(-a):

    > Czy jesli mam tam konto E-Direct to ta oplata tez mnie obowiazuje?

    Hmm, a tego nie wiem :).

    > Mam niedaleko do kas VWBanku przy Rondzie ONZ w W-wie...

    > A tego nie rozumiem - w mBanku nie narzekalem...

    w mBanku musisz wykonać trzy przelewy, w VWB wpisujesz wszystko w jedną
    formatkę. Poza tym VWB pamięta twój ident. dodatkowy, co w mBanku wydaje się
    być nieosiągalne do zrobienia dla programistów.

    Ta. Całe szczęście :).

  • 13. Data: 2006-12-12 12:06:53
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 12 Dec 2006 12:59:42 +0100, w <elm5ii$o3n$1@nemesis.news.tpi.pl>, LPoD
    <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał(-a):

    > Chyba raczej 50gr.

    W koncie biznesowym? Ano 1zł.

  • 14. Data: 2006-12-12 12:33:42
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > No właśnie coś się dziwie że się jeszcze nie odezwał. ;-D

    Naprawdę nie widzicie? Teraz sam ze sobą dyskutuje.

  • 15. Data: 2006-12-12 12:40:47
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > W koncie biznesowym? Ano 1zł.

    Fakt, pomyliło mi się z prywatnym, sorki.

    ch.

  • 16. Data: 2006-12-12 13:58:59
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    Jacek Popławski w <news:elm7k6$n67$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:

    > Naprawdę nie widzicie? Teraz sam ze sobą dyskutuje.

    E tam, masz zapęd filozoficzny :-P

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 17. Data: 2006-12-12 16:27:13
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h...@4...com>,
    "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> wrote:

    > Tue, 12 Dec 2006 12:55:41 +0100, w
    > <T...@n...onet.pl>,

    > Hmm, a tego nie wiem :).

    No wlasnie sie dowiadywalem. W takim przypadku nie ma zadnych oplat za
    prowadzenie.

    > w mBanku musisz wykonać trzy przelewy, w VWB wpisujesz wszystko w jedną
    > formatkę. Poza tym VWB pamięta twój ident. dodatkowy, co w mBanku wydaje się
    > być nieosiągalne do zrobienia dla programistów.

    Hm. Moze. Zdaje sie, ze przegladarka go zapamietywala i podpowiadala...

    Tak, czy siak - jutro zakladam w VW.

    Pozdrav
    TA

  • 18. Data: 2006-12-12 23:16:46
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowsi <b...@h...net>

    r...@a...net.pl wrote:
    > Poza tym VWB pamięta twój ident. dodatkowy, co w mBanku wydaje się
    > być nieosiągalne do zrobienia dla programistów.

    mBank domyślnie ma ustawine autocomplete=off co w Firefoxie skutkuje
    właśnie tym, że login nie jest zapamiętany. Z tego co kojarze Opera nie
    zwraca na to uwagi a nie wiem jak inne przeglądarki. Jeżeli używasz FF
    to przypatrz się temu:

    http://www.squarefree.com/bookmarklets/forms.html#re
    member_password

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 19. Data: 2006-12-13 00:43:34
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > - przelewy wychodzące tylko do 12:30

    A to grupowi krytykanci mają "specjalne" warunki? ;-P
    Poniekąd słusznie!

  • 20. Data: 2006-12-13 12:17:26
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Dec 2006 00:16:46 +0100, w <elnd2a$at$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, Bartosz
    'bart' Nowakowsi <b...@h...net> napisał(-a):

> [...]
    > właśnie tym, że login nie jest zapamiętany. Z tego co kojarze Opera nie
    > zwraca na to uwagi a nie wiem jak inne przeglądarki. Jeżeli używasz FF

    Już tego używam od pewnego czasu :).