    From: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VWBank vs mBank
    Date: Tue, 12 Dec 2006 12:37:24 +0100

    On Tue, 12 Dec 2006 11:51:35 +0100, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Ja bym brał oba -- VWB do codziennego użytku, a mB do wpłat :)

    Dokładnie to samo rozwiązanie miałem zasugerować. Przez bardzo długi
    czas właśnie te dwa konta wykorzystywałem podczas swojej działalności.
    Sprawdzały się idealnie. Choć wszystko zależy od profilu działalności.
    Jeżeli bedziesz się ze wszystkimi rozliczał przelewami, to spoko.
    Problem pojawia się podczas chęci wpłaty "żywej" gotówki ;-) Jak
    działają te wpłatomaty w mBanku można poczytać na grupie albo na forum
    mBanku. Choć ja musze przyznać, że korzystałem wielokrotnie, w różnych
    miejscach i ani razu nie miałem problemu. Po prostu wpłacałem kwotę
    partiami, a nie całość od razu i jakoś to działało ;-)
    Pozdrawiam,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant