  • 1. Data: 2006-11-24 11:51:25
    Temat: VWBD lezy i kwiczy
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    jak w temacie, chyba ich prace konserwacyjne sie nie do konca udaly

    GP

  • 2. Data: 2006-11-24 12:23:28
    Temat: Re: VWBD lezy i kwiczy
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > jak w temacie, chyba ich prace konserwacyjne sie nie do konca udaly
    > GP

    Raczej kłopoty z łączami tepsy. Do mBanku też chwilowo nie mam dostępu.
    Nawet twojego postu jeszcze nie ma na serwerze tepsy.

  • 3. Data: 2006-11-24 12:24:50
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > Raczej kłopoty z łączami tepsy. Do mBanku też chwilowo nie mam dostępu.
    > Nawet twojego postu jeszcze nie ma na serwerze tepsy.

    chyba juz ruszylo, co do laczy to w czasie jak VWBD lezal mbank chodzil
    calkiem sprawnie

    GP

  • 4. Data: 2006-11-24 15:01:21
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > chyba juz ruszylo, co do laczy to w czasie jak VWBD lezal mbank chodzil
    > calkiem sprawnie

    od jakiegoś czasu pogorszyła sie tzw. onlinowość, przelew np. z e-direct na
    plus konto idzie zbyt długo. Ale to nie było nigdy ich mocną stroną :(

    pzdr
    j.

  • 5. Data: 2006-11-26 20:32:48
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 24 Nov 2006 12:51:25 +0100, "ATZ Rzeszow"
    <a...@n...gazeta.pl> wrote:

    >jak w temacie, chyba ich prace konserwacyjne sie nie do konca udaly

    chyba wciaz lezy i kwiczy.

    https://login.vwbankdirect.pl/
    nie dziala...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2006-11-26 20:38:34
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 26 Nov 2006 21:38:41 +0100, Grzegorz Kamionka
    <k...@T...data.pl> wrote:

    >U mnie wszystko w porządku.
    >Działa.

    no jesli komus dziala a mi nie,
    to pewnie gdzies cos na laczach sie sypnelo i czesc internetu nie ma
    dostepu do tego adresu - chociaz to dziwne, bo www.vwbankdirect.pl
    widze a logowania nie...

    pozdarwuam
    Cyb