  • 1. Data: 2006-11-24 12:16:19
    Temat: bledna tranzakcja karta platnicza,jak odzyskac pieniadze?
    Od: "Jacek K." <j...@v...pl>

    Witam
    Mam klopot, poniewaz zaplacilem za drobne zakupy ok 25 zl karta platnicza
    mBanku, niezauwazylem ze nabili mi o jedna cyferke za duzo. Z konta
    wyplynelo mi 252,22, zamiast 25,22. Nie mam paragonu ani potwierdzenia
    tranakcji oprocz wydruku z banku "potwierdzenie wykonania operacji
    kartowej". Mam szanse na odzyskanie pieniedzy? Inaczej chyba bede musial
    isc krasc do konca miesiaca...
    J.

  • 2. Data: 2006-11-24 13:09:31
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 24 Nov 2006 12:16:19 -0000, w <ek6nqk$cqn$1@news.onet.pl>, "Jacek K."
    <j...@v...pl> napisał(-a):

> [...]
    > tranakcji oprocz wydruku z banku "potwierdzenie wykonania operacji
    > kartowej". Mam szanse na odzyskanie pieniedzy? Inaczej chyba bede musial

    Najpierw idź do punktu gdzie ci nabili tą cyferkę i pogadaj z _właścicielem_ (z
    wydrukiem z historii).
    Niech zrobią zwrot.

  • 3. Data: 2006-11-24 13:23:59
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek K." <j...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Mam klopot, poniewaz zaplacilem za drobne zakupy ok 25 zl karta platnicza
    > mBanku, niezauwazylem ze nabili mi o jedna cyferke za duzo. Z konta
    > wyplynelo mi 252,22, zamiast 25,22.

    No cóż, podpisałeś się pod kwotą, którą ci wzięli. Tylko ich dobra wola
    pozwoli odzyskać pieniądze.

  • 4. Data: 2006-11-24 17:35:51
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No cóż, podpisałeś się pod kwotą, którą ci wzięli. Tylko ich dobra wola
    > pozwoli odzyskać pieniądze.
    troche naginasz - kupował coś za 25 zł a podsuneli mu do podpisu kwitek na 250
    zł - to oszustwo

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-11-24 17:37:52
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Nov 2006 14:23:59 +0100, "corner" <c...@w...pl>
    wklepał(-a):

    >Użytkownik "Jacek K." <j...@v...pl> napisał w wiadomości

    >No cóż, podpisałeś się pod kwotą, którą ci wzięli. Tylko ich dobra wola
    >pozwoli odzyskać pieniądze.

    Ale w kasie fiskalnej będzie pewnie prawidłowa kwota.