  • 1. Data: 2006-11-23 20:07:14
    Temat: Idzie nowe w mBanku
    Od: "FW" <f...@N...gazeta.pl>

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/zmiany-trans.html

    Zmiany w systemie transakcyjnym mBanku
    Opis zmian - wdrożenie 26 listopada 2006 r.

    Część zmian związana jest z wprowadzeniem nowości do oferty mBanku, pozostałe
    są odpowiedzią na oczekiwania Klientów w zakresie zwiększenia komfortu obsługi
    rachunków w mBanku.

    Rachunki walutowe
    Przelewy zagraniczne
    Brak automatycznego wylogowania z eMAKLERA
    Kredyt na zakup akcji na rynku pierwotnym
    Prezentacja rachunku DI BRE w serwisie transakcyjnym
    Raty równe i malejące w kredycie gotówkowym
    Ustalenie domyślnej aktywacja/ autoryzacji hasłami smsowymi
    Zlecenia z limitem aktywacji w eMAKLERZE

  • 2. Data: 2006-11-23 20:32:54
    Temat: Re: Idzie nowe w mBanku
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "FW" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozostałe
    > są odpowiedzią na oczekiwania Klientów w zakresie zwiększenia komfortu

    Tylko jak bedzie mozna wplacic na rachunki walutowe? Jezeli tylko przelewem
    z innego banku to bedzie to niesamowicie drogie. Czy beda lokaty walutowe?

  • 3. Data: 2006-11-23 20:50:45
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "Krzysztof" news:ek50l2$rkl$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Tylko jak bedzie mozna wplacic na rachunki walutowe? Jezeli tylko
    przelewem
    > z innego banku to bedzie to niesamowicie drogie. Czy beda lokaty walutowe?

    Chyba trzeba poczekać do niedzieli...

  • 4. Data: 2006-11-24 00:57:55
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tylko jak bedzie mozna wplacic na rachunki walutowe? Jezeli tylko przelewem
    > z innego banku to bedzie to niesamowicie drogie.

    Będzie jeszcze bezpłatny przelew z tego samego banku :)

  • 5. Data: 2006-11-24 07:16:17
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu FW porozsypywal nastepujace haczki:
    > Zmiany w systemie transakcyjnym mBanku
    > Opis zmian - wdrożenie 26 listopada 2006 r.
    Informacja o dodatkowych opłatach za kopie papierowych wyciągów kart
    kredytowych
    W serwisie transakcyjnym, w dziale ,,Karty kredytowe", po wybraniu opcji
    ,,Kopia wyciągu" Klient otrzyma informację, że zamówienie duplikatu
    związane jest z pobraniem przez mBank dodatkowej opłaty. Dopiero
    potwierdzenie woli otrzymania przesyłki spowoduje naliczenie opłaty.

    Mi sie najbardziej podoba ta zmiana :)
    --
    badzio

  • 6. Data: 2006-11-24 13:03:52
    Od: "andzik" <a...@p...fm>

    [...]
> [...]
    > Raty równe i malejące w kredycie gotówkowym
    > Ustalenie domyślnej aktywacja/ autoryzacji hasłami smsowymi
    > Zlecenia z limitem aktywacji w eMAKLERZE

    Rewelacja! Praktycznie wszystko co mi brakowało w mBanku
    za jednym zamachem! Wreszcie się wzięli do roboty i wysłuchali
    klientów!

  • 7. Data: 2006-11-24 16:00:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    badzio napisał(a):

> [...]
    > związane jest z pobraniem przez mBank dodatkowej opłaty. Dopiero
    > potwierdzenie woli otrzymania przesyłki spowoduje naliczenie opłaty.

    Tak często tam wchodziłeś i klikałeś gdzie popadnie?

  • 8. Data: 2006-11-24 16:39:29
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Będzie jeszcze bezpłatny przelew z tego samego banku :)

    Można też wpłatomaty w mKioskach i w mPlacówkach dostosować do rozpoznawania
    walut obcych, przynajmniej jeśli chodzi o EUR. I tak to wcześniej, czy
    później będą musieli to zrobić.

  • 9. Data: 2006-11-24 18:14:23
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "miecznik" news:ek7781$qea$1@inews.gazeta.pl

    > Można też wpłatomaty w mKioskach i w mPlacówkach dostosować do
    rozpoznawania
    > walut obcych, przynajmniej jeśli chodzi o EUR. I tak to wcześniej, czy
    > później będą musieli to zrobić.

    Oby jak najpóźniej, albo najlepiej nigdy! TYLKO ZŁOTÓWKA! :)

  • 10. Data: 2006-11-26 13:25:30
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    FW napisał(a):
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/zmiany-trans.html
    >
    > Zmiany w systemie transakcyjnym mBanku
    > Opis zmian - wdrożenie 26 listopada 2006 r.

    Miały być powiadomienia smsowe i co? Eh...

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net