  • 1. Data: 2006-11-24 09:54:33
    Temat: Karta do bankomatu
    Od: A|fer <s...@c...pl>

    Szukam karty, którą mógłbym wypłacać pieniądze z bankomatu. Do tej pory
    korzystałem z ING ale wydaje mi się, że miesięczny koszt rachunku 6 zł i
    do tego utrzymanie karty to trochę za dużo ;)

    Płatności i przelewy robię z millenium, ale oni nie mają wiele
    bankomatów w mojej okolicy.

    Mogła by być to karta typu prepaid. Nie zależy mi na koncie internetowym
    i innych super coś tam. To co mam w millenium jest wystarczające.

    Co polecacie?

  • 2. Data: 2006-11-24 10:04:01
    Temat: Re: Karta do bankomatu
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Mogła by być to karta typu prepaid. Nie zależy mi na koncie internetowym
    > i innych super coś tam. To co mam w millenium jest wystarczające.

    Może żeby nie szukać za daleko to ING ;-D
    Ale zamiast zwykłego konta karta przedpłacona. 9zł/rok.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl

  • 3. Data: 2006-11-24 11:17:43
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Marcin Lubojański napisał(a):
    > Może żeby nie szukać za daleko to ING ;-D
    > Ale zamiast zwykłego konta karta przedpłacona. 9zł/rok.

    gwoli ścisłości to 9 zł za czas ważności karty, a ten może się wahać od
    3 mieś (tak, tak, oferowano mi już taką) do 16 mieś. (taką udało mi się
    nabyć) - a może i więcej.

    andy_nek

  • 4. Data: 2006-11-24 11:47:53
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Andrzej Kłos wrote:

    > gwoli ścisłości to 9 zł za czas ważności karty, a ten może się wahać od
    > 3 mieś (tak, tak, oferowano mi już taką) do 16 mieś. (taką udało mi się
    > nabyć) - a może i więcej.

    Ja raz kupiłem taką na 1,5 miesiąca. Pasowało mi to bo kart
    przepłaconych ING używam wyłącznie na wyjazdach zagranicznych. Jeszcze
    nigdy nie udało mi się trafić na taką z datą przydatkości powyżej 12
    miesięcy.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --