  • 1. Data: 2006-11-23 18:22:01
    Temat: Kredyt hipoteczny a wpis w BIK ??
    Od: " Mirek" <m...@g...pl>

    Staram się z żoną o kredyt hipoteczny w MBANKU. Niestety wniosek odrzucono
    ponieważ bank dopatrzył się że jestem dłużnikiem. Debet miałem w banku
    Millenium ( jeszcze BIG Bank Gdański) opiewał on na zawrotną sumę 300 zł.
    Debet spłaciłem prawie 3 lata temu!!! W Mbanku jestem od 4 lat - mają moją
    całą historię konta, dostałem w międzyczasie kredyt odnawialny, mam umowę o
    pracę na czas nieokreślony od 1,5 roku i nie mogę dostać pożyczki - co
    robić??? Proszę bardzo o jakieś wskazówki.

  • 2. Data: 2006-11-23 20:06:36
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny a wpis w BIK ??
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > pracę na czas nieokreślony od 1,5 roku i nie mogę dostać pożyczki - co
    > robić??? Proszę bardzo o jakieś wskazówki.

    Olać mBank i zaciągnać kredyt gdzie indziej

    Darek

  • 3. Data: 2006-11-23 20:12:09
    Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam>

    Użytkownik " Mirek" <m...@g...pl> napisał
    > ponieważ bank dopatrzył się że jestem dłużnikiem.

    Jesteś, czy byłeś? Tak czy siak, bank nie ma do Ciebie zaufania, ponieważ...

> [...]
    > Debet spłaciłem prawie 3 lata temu!!! W Mbanku jestem od 4 lat - mają moją
    > całą historię konta, dostałem w międzyczasie kredyt odnawialny,

    ... kredyt odnawialny, to nie kredyt hipoteczny, gdzie chodzi o dużo większe
    pieniądze.
    Ja miałem podobnie lat z Polkomtelem. Wszystko daaaawno temu spłacone (7
    lat) a jak chcę coś od nich kupić, to chcą abym kaucję 8 tys. zł wpłacił.
    Ot, przyjęli politykę, że jak raz miałeś wpadkę, to będziesz miał ją po raz
    kolejny. Czy to jest dobre podejście? Nie wiem, nie chcą mnie - pójdę gdzie
    indziej. Tak zrobiłem i mam nawet taniej ;)

    > pracę na czas nieokreślony od 1,5 roku i nie mogę dostać pożyczki - co
    > robić??? Proszę bardzo o jakieś wskazówki.

    Spróbuj w innym banku. Albo przekonaj oficera kredytowego, że jesteś
    wiarygodny.

    Jednym ze sposobów na uzyskanie kredytu, jest ponoć pokazanie, że ten kredyt
    to nie jest mi wcale, ale to wcale do niczego potrzebny. Wtedy go dostaniesz
    :)

    M.

  • 4. Data: 2006-11-23 21:24:32
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Witam
    Daj sobie luz z mBankiem- to banku oszustwo.
    Ja mam u nich kredyt hipoteczny od maja i juz 3 razy podniesli
    oprocentowanie. A co bede duzo pisal, poczytaj sobie na
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    78475&t=778475&sr=dd&pn=1

  • 5. Data: 2006-11-23 21:32:24
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 22:24:32 +0100, "Mariusz" <m...@p...fm>
    wklepał(-a):

> [...]
    >Ja mam u nich kredyt hipoteczny od maja i juz 3 razy podniesli
    >oprocentowanie. A co bede duzo pisal, poczytaj sobie na

    Czytaliśmy twój tekst już chyba z 4 razy, daj sobie na wstrzymanie. Jak nie
    rozumiesz umów, które ci podsuwają to ich nie podpisuj.

  • 6. Data: 2006-11-23 21:35:13
    Od: Mirek <n...@a...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
> [...]
    >
    > Czytaliśmy twój tekst już chyba z 4 razy, daj sobie na wstrzymanie. Jak nie
    > rozumiesz umów, które ci podsuwają to ich nie podpisuj.

    no dobra M-Bank nie jest może najlepszy ale co z BIK?? - to mnie martwi....

  • 7. Data: 2006-11-23 21:47:58
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > no dobra M-Bank nie jest może najlepszy ale co z BIK?? - to mnie
    > martwi....

    Jak chcesz wiedzieć co jest w BIKu to znajdź sobie wniosek o raport
    konsumencki na stronie BIKu i wyślij do nich. No chyba że z Wa-wy jesteś to
    osobiście mozesz odebrać. No i zobaczysz sam jak to wygląda.

    Darek

  • 8. Data: 2006-11-23 21:52:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-11-23 22:35, Mirek stwierdził, że:
    > no dobra M-Bank nie jest może najlepszy ale co z BIK?? - to mnie martwi....

    Poproś o raport konsumencki i zobacz, co na Ciebie mają.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2006-11-23 23:03:19
    Od: "Przemek" <p...@g...com>

    Mirek napisał(a):
    > no dobra M-Bank nie jest może najlepszy ale co z BIK?? - to mnie martwi....

    Cześć.

    BIK Twoje dane może przetwarzać przez okres nie dłuższy niż 5 lat
    od dnia wygaśnięcia zobowiązania (art. 105a ust. 4 ustawy Prawo
    bankowe; Dz. U. nr 72/2002, poz. 665).

    Powinieneś spróbować w banku, który nie sięga tak daleko do BIK-u
    albo zaakceptuje Twoją historię kredytową podnosząc np. marżę.

    Przemek Torbus
    przemko[dot]torbus[at]gmail[dot]com

  • 10. Data: 2006-11-24 00:24:26
    Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam>

    Użytkownik "Mirek" <n...@a...pl> napisał

    > no dobra M-Bank nie jest może najlepszy ale co z BIK?? - to mnie
    > martwi....

    A co ma być z BIK?
    BIK przetwarza wyłącznie to, co dostaje od banków. Jeśli w którymś z nich
    jesteś 'spalony' to każdy inny bank korzystający z bazy BIK prawdopodobnie
    się o tym dowie. Ale decyzja nie musi być negatywna! Każdy z banków stosuje
    swoją politykę a BIK nie jest wyrocznią.
    Hint: AIG o ile mają hipoteczne.

    M.