  • 1. Data: 2006-11-23 20:48:59
    Temat: Czy gdzieś dostanę kartę...?
    Od: "bela" <n...@s...pl>

    Witam,

    czy jakiś bank wyda kartę kredytową bez zaświadczenia o zarobkach?
    No wiem, niektóre się tak reklamują, ale...
    Zmieniłam pracę, nową mam zaledwie od miesiąca i mimo dobrych zarobków i
    dobrej historii kredytowej, nie moge znaleźć takiego, który mi tę kartę
    przyzna . Wszyscy chcą co najmniej 3 miesiące zatrudnienia...

    pzdr
    b.

  • 2. Data: 2006-11-25 21:35:52
    Temat: Re: Czy gdzieś dostanę kartę...?
    Od: "Allan" <a...@t...pl>

    > Witam,
    >
    > czy jakiś bank wyda kartę kredytową bez zaświadczenia o zarobkach?
    > No wiem, niektóre się tak reklamują, ale...

    No właśnie, ja też jestem ciekawy tego tematu. Obiło się o uszy, że w
    niektórych bankach "się da", słyszało się jakieś reklamy, ale bardzo jestem
    ciekaw konkretów

    Pozdrawiam,
    Allan

  • 3. Data: 2006-11-27 09:29:57
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > dobrej historii kredytowej, nie moge znaleźć takiego, który mi tę kartę
    > przyzna . Wszyscy chcą co najmniej 3 miesiące zatrudnienia...

    skoro masz kase to zdecyduj sie na kk pod lokate, na pewno Multibank
    takie wydaje

    --
    pozdrawiam
    RobertS