  • 1. Data: 2003-06-05 17:14:48
    Temat: VW Bank direct - otwieram
    Od: m...@p...onet.pl

    Tydzień temu wysłałem wniosek otwarcia konta e-direct. Potwierdzenia jeszcze nie
    otrzymałem, ale już w teledirect przy sprawdzaniu salda lub składaniu przelewu
    mam do wyboru dwa konta.
    Czy ktoś dostał już przesyłkę zwrotną z tych co zakładali po zniesieniu opłaty?

  • 2. Data: 2003-06-05 18:38:46
    Temat: Re: VW Bank direct - otwieram
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

> [...]
    >mam do wyboru dwa konta.
    >Czy ktoś dostał już przesyłkę zwrotną z tych co zakładali po zniesieniu opłaty?

    Ode mnie kurier odebral wniosek we wtorek. Tez czekam :)

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 3. Data: 2003-06-05 19:47:08
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m@rkop" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    .pl...

    > Ode mnie kurier odebral wniosek we wtorek. Tez czekam :)

    potwierdzenie i pakiet to kwestia ok. tygodnia - jak to na poczcie :-)
    można te kilka dni poczekać... tym bardziej, że rachunek działa zwykle po
    1-2 dniach :-)

  • 4. Data: 2003-06-05 19:47:53
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Czy ktoś dostał już przesyłkę zwrotną z tych co zakładali po zniesieniu
    opłaty?

    A ja dzwoniłem do infolinii, operator sprawdzil, ze moje papiery juz
    dotarly, pierwsza z kilku przesylek ma byc u mnie jutro ponoc...
    Dam znać !

    Seb

  • 5. Data: 2003-06-06 06:44:02
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    przelewu
    > mam do wyboru dwa konta.
    > Czy ktoś dostał już przesyłkę zwrotną z tych co zakładali po zniesieniu

    Po dygodniu od wysłania jeszcze nic nie dostałem, ale muszę sprawdzić czy
    mam już drugie konto :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2003-06-06 09:31:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert Wicik wrote:

    > Po dygodniu od wysłania jeszcze nic nie dostałem, ale muszę sprawdzić
    > czy mam już drugie konto :-))

    2 dni po wysłaniu wniosku o otwarcie e-direct - konto pojawiło się w
    Teleserwisie, ale na przesyłkę czekam już tydzień. Nic to jednak -
    załapałam się na losowanie VW i Maców, bo tam liczy się czas dotarcia
    wniosku do banku, a mój wniosek dotarł przed 31 maja :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-06-06 10:29:58
    Od: n...@p...onet.pl

    Glenn wrote:
    > Nic to jednak - załapałam się na losowanie VW i Maców,
    > bo tam liczy się czas dotarcia wniosku do banku,
    > a mój wniosek dotarł przed 31 maja :-)

    No cóż, witaj :))) konkurencjo ;(
    Kurier był 29-go, konto otwarte 30-go i jeszcze nic nie przyszło.
    A co do losowania, to nie sądzę, żeby zdołali w ramach tej promocji
    otworzyć więcej niż 10tys. rachunków,
    więc w porównaniu z totkiem szanse mamy chyba spore?;-)))

    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    również,
    nocny Marek (za dnia;))

  • 8. Data: 2003-06-06 11:01:07
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > No cóż, witaj :))) konkurencjo ;(

    No witaj,witaj ;((

> [...]
    > otworzyć więcej niż 10tys. rachunków,
    > więc w porównaniu z totkiem szanse mamy chyba spore?;-)))

    Ach gdybym wiedziała, to może nasłałabym kogoś na tego kuriera i szanse
    byłyby większe :-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-06-06 11:16:52
    Od: n...@p...onet.pl

    Dobrze, że chociaż miecznik odpadł z wyścigu ;)))
    bo się wystraszył tych 10zł opłaty za maj :)))
    ATSD ciekawe, czy nas skasują?
    Stawiam, że nie :)

  • 10. Data: 2003-06-06 11:28:56
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Dobrze, że chociaż miecznik odpadł z wyścigu ;)))

    O to to :-)))

    > bo się wystraszył tych 10zł opłaty za maj :)))

    A co on taki "bojowy" ;-)) Przecież tę dychę mógł potraktować jako opłatę za
    los na loterię :-)

    > ATSD ciekawe, czy nas skasują?
    > Stawiam, że nie :)

    Też tak myślę - w myśl regulaminu w losowaniu biorą udział ci, których
    wnioski dotarły do banku przed 31.05, ale choć konto "pojawiło" się w
    Teleserwisie 2 dni po wysłaniu wniosku, to do tej pory z tego konta
    korzystać nie mogę (nawet nie znam jego numeru ;-))) Nie sądzę więc, żeby
    bank pobrał opłatę, a jak pobierze to będę reklamować i przy okazji na tak
    drobnej sprawie przetestuję ich procedury reklamacyjne - może sie to przydać
    na przyszłość :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn