  • 41. Data: 2003-06-14 10:00:03
    Temat: Re: VW Bank direct - otwieram
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    Witam.
    Jak dlugo czekaliscie na telekod?
    Pytam, gdyz ja tydzien temu otrzymalem pakiet startowy,
    w srode przyszla karta, wczoraj pin do niej, a telekodu
    ani widu, ani slychu...
    Konsultant powiedzial, ze pewnie w poniedzialek go otrzymam...
    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 42. Data: 2003-07-04 17:27:57
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Wed, 11 Jun 2003, Glenn wrote:

    > Robert odpuść sobie pocztę (szkoda czasu i nerwów). Zadzwoń 0800103301,
    > powiedz że chcesz oba rachunki otworzyć i poproś o kuriera - tak jest
    > szybciej i wygodniej.

    Mi Vlinka wybijala z glowy kuriera twierdzac, ze poczta bedzie szybciej,
    bo kurier to moze przyjsc za 3 dni. Poszedlem na poczte, panie otwieraly
    szeroko buzie i pytaly mnie, co maja z tym zrobic, po twierdzac, ze nie
    beda weryfikowaly mojej tozsamosci odsylaly od okienka do okienka. W koncu
    ktoras wnikliwie przeanalizowala moj dowod osobisty wypytujac, czy aby na
    pewno taki mam numer kodu pocztowego, bo nie ma go w dowodzie,
    podsteplowala, kazala dopisac recznie imie kolo podpisu, zapytala, czy mam
    koperte i na negatywna odpowiedz odlozyla 3 dokumenty (eDirect, plus konto
    i tozsamosc) na polke "to wszystko".

    M.

  • 43. Data: 2003-07-04 18:12:53
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    P...@a...it.pw
    .edu.pl,
    Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>:

    > Mi Vlinka wybijala z glowy kuriera twierdzac, ze poczta bedzie
    > szybciej, bo kurier to moze przyjsc za 3 dni.

    Mysle, ze to prawda, obserwujac tempo moje i rownolegle innych. Jednak
    oszczedzilo mi to uzerania sie z obsluga poczty. Moj kurier byl mily i
    szybki, nie powiem profesjonalny, ale to sie laczy: "to rozumiem, ze dane z
    dowodu dobrze Pan przepisal, to nie bede juz sprawdzal"...

    --
    Robert

  • 44. Data: 2003-07-05 14:09:40
    Od: "Mentos" <m...@s...o2.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > szybki, nie powiem profesjonalny, ale to sie laczy: "to rozumiem, ze dane
    > dowodu dobrze Pan przepisal, to nie bede juz sprawdzal"...

    U mnie kurier tez oczywiscie dowodu nie sprawdzal

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335

  • 45. Data: 2003-07-05 15:47:53
    Od: "Lukas276" <l...@p...fm>

    Witam.
    Jak długo trzeba czekać na przesyłkę z VWBank?
    W poniedziałek 23 czerwca wysłałem wniosek i do tej pory nic nie otrzymałem.
    Pozdrawiam.
    Lukas 276