  • 11. Data: 2003-06-06 16:18:44
    Temat: Re: VW Bank direct - otwieram
    Od: m...@p...onet.pl

    Jeszcze szansy w losowaniu nie macie :-)
    Musicie dostać jeszcze token, aby zrobić 1 przelew przez e-direct i kartę, aby
    dokonać 4 transakcji.

  • 12. Data: 2003-06-06 18:54:19
    Od: "eha" <e...@o...pl>

    Muszę Państwa rozczarować - opłata za maj będzie pobrana.
    Właśnie to sprawdzalem w historii ( krótkiej ) rachunku - ubyło 10 PLN( jako
    prowizja zalegla )
    Jednak w przeciwieństwie do Was uważam , że słusznie - tak wynika z
    regulaminu.

    Data otwarcia rachunku - dzień wpłynięcia kompletnych dokumentów ( termin
    graniczny w loterii 31.5.2003r,)
    Brak opłaty za prowadzenie rachunku - od 1.06.2003r, a wiec nie da się tego
    pogodzić.

    Nie można zjeść ciasteczka i mieć go dalej , chociaż zauważam na grupie
    wielu zwolenników
    takiego rozwiązania.

    pozdrawiam

    eha

  • 13. Data: 2003-06-06 20:22:44
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    n...@p...onet.pl wrote:

    > No cóż, witaj :))) konkurencjo ;(
    > Kurier był 29-go, konto otwarte 30-go i jeszcze nic nie przyszło.
    > A co do losowania, to nie sądzę, żeby zdołali w ramach tej promocji
    > otworzyć więcej niż 10tys. rachunków,
    > więc w porównaniu z totkiem szanse mamy chyba spore?;-)))

    Coś macie pecha. Wysłałem wniosek priorytetem 26.05; konto zostało
    otworzone 28.; przesyłkę z tokenem dostałem 02.06 (stempel z 30.) i od
    3. cieszę się rachunkiem. Dziś przyszedł PIN do karty.

    pzdr

    Tomek

  • 14. Data: 2003-06-06 20:23:55
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Glenn wrote:

> [...]
    Skasowali.

    > Też tak myślę - w myśl regulaminu w losowaniu biorą udział ci, których
    > wnioski dotarły do banku przed 31.05, ale choć konto "pojawiło" się w
    > Teleserwisie 2 dni po wysłaniu wniosku, to do tej pory z tego konta
    > korzystać nie mogę (nawet nie znam jego numeru ;-))) Nie sądzę więc, żeby
    > bank pobrał opłatę, a jak pobierze to będę reklamować i przy okazji na tak
    > drobnej sprawie przetestuję ich procedury reklamacyjne - może sie to przydać
    > na przyszłość :-)))

    Przetestowałem. Oddali proporcjonalnie do czasu prowadzenia rachunku w
    maju, czyli w moim przypadku 8,71 PLN.

    pzdr

    Tomek

  • 15. Data: 2003-06-06 20:25:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tomasz Staszewski wrote:

    > Przetestowałem. Oddali proporcjonalnie do czasu prowadzenia rachunku w
    > maju, czyli w moim przypadku 8,71 PLN.

    Oddali po reklamacji, czy naliczyli od razu proporcjonalnie ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-06-06 20:33:17
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Glenn wrote:

    > Oddali po reklamacji, czy naliczyli od razu proporcjonalnie ?

    Oddali po reklamacji, napisali, że system nalicza automatycznie i
    życzyli miłego użytkowania.

    pzdr

    Tomek

  • 17. Data: 2003-06-06 20:59:01
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tomasz Staszewski wrote:

    > Oddali po reklamacji, napisali, że system nalicza automatycznie i
    > życzyli miłego użytkowania.

    No to będziem reklamować :-))) Dzięki za info.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-06-06 22:50:58
    Od: n...@p...onet.pl

    > Coś macie pecha. Wysłałem wniosek priorytetem 26.05; konto zostało
    > otworzone 28.; przesyłkę z tokenem dostałem 02.06 (stempel z 30.) i od
    > 3. cieszę się rachunkiem. Dziś przyszedł PIN do karty.
    Wolę mieć go teraz niż przy losowaniu :)))
    Konto jednak otwarłeś wcześniej od nas.
    A paczkę z tokenem już mam, a nawet miałbym jak pisałem,
    że nie mam, bo skubany listonosz zamiast dostarczyć polecony,
    tylko wrzucił awizo do skrzynki.

    > pzdr
    >
    > Tomek

    również, nM.

  • 19. Data: 2003-06-06 22:56:37
    Od: n...@p...onet.pl

    > Glenn wrote:

    > No to będziem reklamować :-))) Dzięki za info.

    Jeszcze tak Agnieszko nie reklamujmy tego VW ;-)))

  • 20. Data: 2003-06-07 10:23:01
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Jeszcze tak Agnieszko nie reklamujmy tego VW ;-)))
    > Sprawdżmy najpierw jak się spisze :)))

    Spisuje się dobrze - mam Pluskonto i jestem zadowolona ;P Niektórzy nawet
    pod moim wpływem otworzyli tam konto - cóż oprócz reklamacji części opłaty
    za maj poproszę jeszcze o prowizję za przyciąganie klientów :-D

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=739
    36&t=73891&v=t

    --
    Pozdrowienia,