  • 1. Data: 2003-06-05 14:22:18
    Temat: mBank - mobile juz oficjalnie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Serwis mOBILE - proste zasilanie kart SIMPLUS

    mBank - detaliczne ramię BRE Banku SA wraz z siecią telefonii
    komórkowej Plus GSM uruchomił letnią akcję promocyjną, umożliwiającą
    Klientom mBanku bardzo atrakcyjne podwyższanie limitów kont Simplus
    przy pomocy płatności mTransfer.
    calosc: http://prnews.pl/html.php/display?article=2654

    P.S. Jeszcze maja wprowadzic do POPa za niedlugo ZCW

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-06-05 20:57:39
    Temat: Re: mBank - mobile juz oficjalnie
    Od: "nettoperz" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > przy pomocy płatności mTransfer.
    > calosc: http://prnews.pl/html.php/display?article=2654
    >
    > P.S. Jeszcze maja wprowadzic do POPa za niedlugo ZCW

    jakby jeszcze udało się mBankowi umieścić gdzieś info o przedłużaniu
    ważności konta to byłoby fajnie
    nigdzie nie mogę znaleźć więc stwierdzam, że doładowanie przez mTransfer nie
    przedłuża - a może ktoś już ładował i podzieli się wrażeniami ?
    pozdr
    N.

  • 3. Data: 2003-06-06 06:01:23
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "nettoperz" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jakby jeszcze udało się mBankowi umieścić gdzieś info o przedłużaniu
    > ważności konta to byłoby fajnie

    Fajnie, ale niekonieczne.
    Przedluzanie waznosci konta wynika z regulaminu Simplusa.
    Liczy sie kwota doladowania a nie sposob.

    > nigdzie nie mogę znaleźć więc stwierdzam, że doładowanie przez mTransfer
    nie
    > przedłuża

    Jest demokracja i kazy moze "stwierdzic" dowolna glupote...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2003-06-06 07:15:22
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

> [...]
    nie
    > przedłuża - a może ktoś już ładował i podzieli się wrażeniami ?

    http://www.simplus.pl/txt/promocje_zasilenia_mbank.h
    tml

    Waldek

  • 5. Data: 2003-06-10 17:09:43
    Od: "nettoperz" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Fajnie, ale niekonieczne.
    > Przedluzanie waznosci konta wynika z regulaminu Simplusa.
    > Liczy sie kwota doladowania a nie sposob.

    to jest promocja więc nikoniecznie musiało być tak jak uważasz

    > Jest demokracja i kazy moze "stwierdzic" dowolna glupote...;-)

    fakt - widać to jasno i wyraźnie na Wiejskiej :))

  • 6. Data: 2003-06-10 17:13:00
    Od: "nettoperz" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bwwald" <b...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.simplus.pl/txt/promocje_zasilenia_mbank.h
    tml

    hmm chyba proxy mi niespodziankę zrobiło :)))
    albo oczy już nie te
    w każdym razie dzięki
    N.