  • 1. Data: 2003-06-05 14:20:11
    Temat: mBank - niedopatrzenie
    Od: Kuba <j...@y...com>

    ehhhh coraz gorzej się dzieje w mBanku

    eKartę przysłali mi w niezaklejonej kopercie...
    nie, nie była rozklejona przez Pana Listonosza,
    mimo długiego wpatrywania nie dopatrzyłem się
    śladu kleju. Po prostu włożyli sobie kartę w
    kopertę i radośnie wysłali.

    Dobrze tylko że chodziło o eKartę, z której
    pożytku złodziej raczej nie będzie miał.
    Ciekawe czy kredytowe też tak wysyłają?

    K.

  • 2. Data: 2003-06-05 20:04:04
    Temat: Re: mBank - niedopatrzenie
    Od: "%Oil" <cap@ANTYSPAM/konto.pl>

    albo pan listonosz radośnie podmienił koperty

  • 3. Data: 2003-06-06 04:45:57
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Musiałby mieć firmówkę mBanku. Chyba, że karty przychodzą w kopertach z
    centrum obsługi kart, na których nie ma kwiatka. Nie pamiętam. Ale i tak
    musiałby pan listonosz radośnie podrobić na kompie notkę adresową

  • 4. Data: 2003-06-06 06:59:33
    Od: Kuba <j...@y...com>

    %Oil wrote:
    > albo pan listonosz radośnie podmienił koperty

    Przyszło w firmowej. Z tym że adres był w 'okienku'
    więc teoretycznie mógł Pan Listonosz podmienić.
    No ale musiał łódzki stempel podrobić. Troche sporo
    zachodu jeśli gra idzie o w sumie bezwartościową eKartę.

    Ale, któż tam wie :)....

    K.

  • 5. Data: 2003-06-07 22:50:44
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    %Oil <cap@antyspam/konto.pl> wrote:

    > albo pan listonosz rado?nie podmieni? koperty

    jesli by ktos podmienial to by pamietal o zaklejeniu...

    p.

  • 6. Data: 2003-06-09 10:00:39
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Pitus napisał(a):

    > jesli by ktos podmienial to by pamietal o zaklejeniu...
    moze tyle podmienia, ze nie ma juz czasu zaklejac ;)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2003-06-10 10:54:29
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba" <j...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kopertę i radośnie wysłali.
    >
    > Dobrze tylko że chodziło o eKartę, z której
    > pożytku złodziej raczej nie będzie miał.

    Pod latarnią najciemniej. Kto by chciał zaglądać do otwartej koperty. Na
    pewno jakaś reklama. :))

    kriskel