  • 1. Data: 2015-12-20 14:28:53
    Temat: VISA - kupon na 20 zł od Allegro
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Podczas operacji płacenia za zakupy na Allegro, wyświetlił mi się
    komunikat następującej treści:

    "Zapisz nowa kartę VISA i zapłać nią, a dostaniesz kupon 20 zł na
    kolejne zakupy".

    Skorzystałem z propozycji; zarejestrowałem kartę i zapłaciłem nią za
    zakupy, jednak pomimo upływu dwóch tygodni, żadnego kuponu na zakupy do
    tej chwili nie dostałem.
    W związku z tym złożyłem na Allegro reklamację, a oto odpowiedź jaką na
    tę reklamację otrzymałem:

    "Dzień dobry,
    Jeśli zgłoszony problem z płatnością nadal występuje, bardzo proszę o
    ponowny kontakt, odpowiadając bezpośrednio na tę wiadomość.
    Jeśli wpłata ma obecnie status Wycofana środki zostaną zwrócone w ciągu
    kilku dni roboczych od wycofania wplaty. W przypadku, gdy wpłata ma
    obecnie status Anulowana lub Rozpoczęta i do tej pory nie nastąpił zwrot
    środków, bardzo proszę o ponowny kontakt.
    Natomiast wpłatę Odrzuconą można przekazać Sprzedającemu lub wycofać na
    swój rachunek, klikając w numer tej płatności.
    Status wpłaty można sprawdzić tutaj:
    http://allegro.pl/myaccount/newpayments_my_payments.
    php
    Pozdrawiam serdecznie
    [...]"

    Jak widać, jest to szablonowa odpowiedź Allegro, która nie ma żadnego
    związku z treścią złożonej przez mnie reklamacji. Imię i nazwisko pani,
    która mi tej odpowiedzi udzieliła, litościwie pominę.
    Mam jednak pytanie do Was: Czy ktoś z Was dostał ten obiecywany przez
    Allegro kupon?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2015-12-20 16:46:46
    Temat: Re: VISA - kupon na 20 zł od Allegro
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris94 c...@p...fm ...

> [...]
    > która mi tej odpowiedzi udzieliła, litościwie pominę.
    > Mam jednak pytanie do Was: Czy ktoś z Was dostał ten obiecywany przez

    Akurat z tej promocji nie, bo nie korzystałem, ale ogólnie z tych kuponów
    korzystaem dziesiątki razy.
    Kontynuuj korespondencje, odpisz ze nie o to pytałes, w koncu sie dogadasz.

  • 3. Data: 2015-12-20 20:30:46
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 20.12.15 o 14:28, Chris94 pisze:

    > Mam jednak pytanie do Was: Czy ktoś z Was dostał ten obiecywany przez
    > Allegro kupon?

    Oczywiście, po ponad tygodniu od zapisania dostałem maila i kupon
    pozyskałem. Kupon można zrealizować poza aplikacją mobilną też.

  • 4. Data: 2015-12-20 20:56:19
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    > Oczywiście, po ponad tygodniu od zapisania dostałem maila i kupon
    > pozyskałem. Kupon można zrealizować poza aplikacją mobilną też.

    For you sprawdziłem. 8 grudnia płaciłem, 18-tego dostałem maila.

  • 5. Data: 2015-12-20 22:15:55
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sun, 20 Dec 2015 20:56:19 +0100, mx napisał(a):

    > For you sprawdziłem. 8 grudnia płaciłem, 18-tego dostałem maila.

    Dzięki :)
    Od kogo (z jakiego adresu) dostałeś tego maila?
    Bo ja zapłaciłem 6 grudnia i do chwili obecnej nic nie dostałem!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2015-12-21 01:13:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Chris94 napisał(a) :
> [...]
    > która mi tej odpowiedzi udzieliła, litościwie pominę.
    > Mam jednak pytanie do Was: Czy ktoś z Was dostał ten obiecywany przez

    Nie wiem, czy mogę pisać ;-) - też nie dostałem kuponu.
    Za to wczoraj dostałem odpowiedź. Inną. Piszą że nie zaznaczyłem
    zgód na otrzymywanie g... spamu. Na komórce nie było takiej opcji,
    jak płaciłem.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 7. Data: 2015-12-21 18:35:33
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 20.12.15 o 22:15, Chris94 pisze:
    > Od kogo (z jakiego adresu) dostałeś tego maila?

    Może to brak powiadomień?

    Od: Allegro <p...@a...pl>
    Do: x...@o...pl
    folder: x...@o...pl/Odebrane
    x-mailer: nlserver, Build 6.1.1.8664
    data: Fri, 18 Dec 2015 01:20:07 +0100

    temat: Oto Twój kupon

    Cześć Xxxxx!
    Dziękujemy za skorzystanie z promocji i zapisanie karty Visa. Oto Twój kupon

    Twoje kody rabatowe

    LLV2uNoMbfDGH

    Twoje kody są ważne do: 30 grudnia 2015

    List został wysłany zgodnie z ustawieniami powiadomień konta Allegro
    xxxxxxx. Jeśli nie chcesz więcej otrzymywać tego typu powiadomień
    zaloguj się do Allegro i w zakładce Allegro > Moje Allegro > Moje konto
    > Ustawienia: Powiadomienia i odznacz powiadomienia, których nie chcesz
    otrzymywać.
    Nadawcą listu jest:
    Grupa Allegro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul.
    Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego
    przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział,
    VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000268796,
    o kapitale zakładowym w wysokości 33 916 500 zł, posiadająca numer
    identyfikacji podatkowej NIP: 527-25-25-995

  • 8. Data: 2015-12-21 20:01:03
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 20.12.15 o 22:15, Chris94 pisze:

    >8 grudnia płaciłem, 18-tego dostałem maila.

    Dopatrzyłem się, że jeszcze 12-tego dostałem maila "Odbierz kupon" i
    kliknąłem. 18-tego dostałem gotowy kupon. Dziś poprawiłem kartą
    dodatkową, nigdy nie aktywowaną, płatność nie przeszła ale kartę
    zapisałem. Jak kuponu nie dostanę reklamował nie będę.

  • 9. Data: 2015-12-21 22:19:30
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 18:35:33 +0100, mx napisał(a):

    > Może to brak powiadomień?
    >
    > Od: Allegro <p...@a...pl>
    > Do: x...@o...pl
    > folder: x...@o...pl/Odebrane
    > x-mailer: nlserver, Build 6.1.1.8664
    > data: Fri, 18 Dec 2015 01:20:07 +0100
    >
    > temat: Oto Twój kupon

    Z tego adresu dostaję po kilka emaili dziennie. Przepatrzyłem również
    folder ze spamem - nigdzie takiego maila nie ma.
    Zapewne rozwiązaniem zagadki jest post kolegi Zbynek Ltd.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2015-12-21 22:38:30
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 01:13:46 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > Za to wczoraj dostałem odpowiedź. Inną. Piszą że nie zaznaczyłem
    > zgód na otrzymywanie g... spamu. Na komórce nie było takiej opcji,

    Na ekranie komputera były do zaznaczenia dwie opcje: jedna - to była
    zgoda na otrzymywanie spamu, druga - że akceptuję Regulamin PayU.
    Regulamin zaakceptowałem, zgody na spam - nie.
    Na ekranach transakcyjnych które mi się wyświetlały, nic nie było o tym,
    że zgoda na otrzymywanie spamu jest niezbędna dla otrzymania kuponu na
    20 zł. Można przypuszczać, że odpowiedni zapis był w zaakceptowanym
    przeze mnie Regulaminie, ale jeśli PayU posuwa się do takich numerów, to
    każdy powinien sam zadać sobie pytanie, czy bezpiecznie jest powierzać
    numer swojej karty płatniczej firmie, która stosuje takie sztuczki, a
    zwłaszcza upoważniać taką firmę do samodzielnego pobierania z karty
    należności.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof