    From: Chris94 <c...@p...fm>
    Subject: Re: VISA - kupon na 20 zł od Allegro
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 21 Dec 2015 22:38:30 +0100

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 01:13:46 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Nie wiem, czy mogę pisać ;-) - też nie dostałem kuponu.
    > Za to wczoraj dostałem odpowiedź. Inną. Piszą że nie zaznaczyłem
    > zgód na otrzymywanie g... spamu. Na komórce nie było takiej opcji,
    > jak płaciłem.

    Na ekranie komputera były do zaznaczenia dwie opcje: jedna - to była
    zgoda na otrzymywanie spamu, druga - że akceptuję Regulamin PayU.
    Regulamin zaakceptowałem, zgody na spam - nie.
    Na ekranach transakcyjnych które mi się wyświetlały, nic nie było o tym,
    że zgoda na otrzymywanie spamu jest niezbędna dla otrzymania kuponu na
    20 zł. Można przypuszczać, że odpowiedni zapis był w zaakceptowanym
    przeze mnie Regulaminie, ale jeśli PayU posuwa się do takich numerów, to
    każdy powinien sam zadać sobie pytanie, czy bezpiecznie jest powierzać
    numer swojej karty płatniczej firmie, która stosuje takie sztuczki, a
    zwłaszcza upoważniać taką firmę do samodzielnego pobierania z karty
    należności.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof