eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVISA - kupon na 20 zł od Allegro › VISA - kupon na 20 zł od Allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Chris94 <c...@p...fm>
    Subject: VISA - kupon na 20 zł od Allegro
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: Sun, 20 Dec 2015 14:28:53 +0100
    Lines: 35
    Message-ID: <5676ad1f$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 138-153-255-130.dynamic.t-mont.net.pl
    X-Trace: 1450618143 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 680 130.255.153.138:4780
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:619045
    [ ukryj nagłówki ]

    Podczas operacji płacenia za zakupy na Allegro, wyświetlił mi się
    komunikat następującej treści:

    "Zapisz nowa kartę VISA i zapłać nią, a dostaniesz kupon 20 zł na
    kolejne zakupy".

    Skorzystałem z propozycji; zarejestrowałem kartę i zapłaciłem nią za
    zakupy, jednak pomimo upływu dwóch tygodni, żadnego kuponu na zakupy do
    tej chwili nie dostałem.
    W związku z tym złożyłem na Allegro reklamację, a oto odpowiedź jaką na
    tę reklamację otrzymałem:

    "Dzień dobry,
    Jeśli zgłoszony problem z płatnością nadal występuje, bardzo proszę o
    ponowny kontakt, odpowiadając bezpośrednio na tę wiadomość.
    Jeśli wpłata ma obecnie status Wycofana środki zostaną zwrócone w ciągu
    kilku dni roboczych od wycofania wplaty. W przypadku, gdy wpłata ma
    obecnie status Anulowana lub Rozpoczęta i do tej pory nie nastąpił zwrot
    środków, bardzo proszę o ponowny kontakt.
    Natomiast wpłatę Odrzuconą można przekazać Sprzedającemu lub wycofać na
    swój rachunek, klikając w numer tej płatności.
    Status wpłaty można sprawdzić tutaj:
    http://allegro.pl/myaccount/newpayments_my_payments.
    php
    Pozdrawiam serdecznie
    [...]"

    Jak widać, jest to szablonowa odpowiedź Allegro, która nie ma żadnego
    związku z treścią złożonej przez mnie reklamacji. Imię i nazwisko pani,
    która mi tej odpowiedzi udzieliła, litościwie pominę.
    Mam jednak pytanie do Was: Czy ktoś z Was dostał ten obiecywany przez
    Allegro kupon?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1