  • 11. Data: 2004-01-13 18:45:32
    Temat: Re: VE do placenia w Internecie
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    > oficjalnie z polskich ve jedynie debetową Inteligo i kredytową BPH-Interia
    > można
    > płacić w necie

    Rozumiem, ze przez oficjalnie chodzi o to, ze te banki sie tym chwala ?

    > natomiast nieoficjalnie możesz zapłacić ve DB, Fortis Banku

    Nieoficjalnie, dlatego ze te banki tego nie reklamuja ?

    > i na dzień dzisiejszy to tyle, kiedyś było więcej ale już poblokowane.

    A jakie w przeszlosci umozliwialy ? Ktorymi VE innych bankow sie dalo, a teraz
    nie mozna ?

  • 12. Data: 2004-01-13 20:51:58
    Od: "prodak" <w...@g...pl>

    > Electron
    >
    > Tak.

    A jak jest przeliczana w EURO czy $.

    I tak przy okazji czy mógłbym w koncu nią zapłacic na stacjach paliw i
    marketach w Niemczech i Austrii

  • 13. Data: 2004-01-13 21:00:17
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Jan 2004 16:45:29 +0100, "Karolcia"
    <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    >Otóż to.
    >to nie są VE tylko VV:)) Visa Virtual, tak to przynajmniej sie nazywa w Visa
    >International

    Skoro s p e c j a l n a do internetu, to j e s t to VE do
    internetu. Do czego innego sie nie nadaje. Jesli dodany jednym tchem
    przymiotnik 'specjalna' do karty VE to taka ona jest, albowiem ma
    cechy platnosci VE.

    To jest tak, jakby ktos sie upieral, ze karta wypuszczona przez domy
    handlowe nie byla karta platnicza kredytowa.

    Skoro czlowiek pyta o VE do placenia w internecie, to wlasnie karta
    Visa mBanku jest taka karta, nic na to nie poradze. A jesli sie
    upierasz, ze to virtualna karta to obawiam sie, ze nikt sporu wiodl
    nie bedzie, gdyz kazdy wie jakim tworem jest internet. Sklonny jestem
    przypuszczac, ze Twoja radosc z wlasnego odkrycia jest lekko
    przedwczesna.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 14. Data: 2004-01-13 21:10:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > internetu. Do czego innego sie nie nadaje. Jesli dodany jednym tchem
    > przymiotnik 'specjalna' do karty VE to taka ona jest, albowiem ma

    Mylisz się. Jest VE,VC i VV. VV NIE jest rodzajem VE.

    > To jest tak, jakby ktos sie upieral, ze karta wypuszczona przez domy
    > handlowe nie byla karta platnicza kredytowa.

    To nie jest właściwy przykład.

    > Skoro czlowiek pyta o VE do placenia w internecie, to wlasnie karta
    > Visa mBanku jest taka karta, nic na to nie poradze.

    Nie. mBank nie oferuje VE z odblokowanymi transakcjami IO/MO/TO tylko VV, a
    to nie to samo.

> [...]
    > nie bedzie, gdyz kazdy wie jakim tworem jest internet. Sklonny jestem
    > przypuszczac, ze Twoja radosc z wlasnego odkrycia jest lekko

    To nie "odkrycie" tylko fakty. Proponuję dokształcenie się i stosowanie
    zasady: wiem o czym piszę, a nie piszę co wiem (lub mi się wydaje).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2004-01-13 21:43:52
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Jan 2004 22:10:59 +0100, "Glenn"
    <g...@g...pl> napisał(a):

    [...]

    >To nie "odkrycie" tylko fakty. Proponuję dokształcenie się i stosowanie
    >zasady: wiem o czym piszę, a nie piszę co wiem (lub mi się wydaje).

    1. "Odkrycie" odnosilo sie do twojej popiscczyni. Ktora z wielka
    emfaza stwierdzila, ze specjalna karta, tylko do platnosci
    internetowych, j e s t karta wirtualna...
    2. Skoro uwazasz, ze na pytanie czlowieka o VE do platnosci w
    internecie nalezy robic wyklad czym sa, i jakie roznice pomiedzy
    rodzajami nie tylko kart, ale nawet funkcji ktore one spelniaja (co
    sam podzial czyni nieco zagmatwany dla popularnej rozmowy),
    to... zapewne masz racje. :-) Ale ja pozostane przy swojej
    odpowiedzi na pytanie w tytule watku.
    3. Ide spac.

  • 16. Data: 2004-01-13 22:22:00
    Od: Karol Żwiruk <p...@k...net>

    > mBank nie oferuje VE z odblokowanymi transakcjami IO/MO/TO tylko VV, a
    > to nie to samo.

    Nie oferuje, ale już wkrótce będzie oferował!
    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=570

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 17. Data: 2004-01-13 22:25:29
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > Nie oferuje, ale już wkrótce będzie oferował!
    > http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=570
    >
    > --
    > Karol Żwiruk

    Karol,
    nie siej zamętu! ;-)
    To będzie VC, i to bardziej dostępna.

  • 18. Data: 2004-01-13 22:35:43
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    LUZYTA <l...@g...pl>:

    > Karol,
    > nie siej zamętu! ;-)

    Nie pierzcie publicznie brudów z kartyonline ;P

    --
    Robert

  • 19. Data: 2004-01-13 22:43:41
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > Nie pierzcie publicznie brudów z kartyonline ;P
    >
    > --
    > Robert
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

    Brudy zostaną 'w domu', niemniej niech nie wprowadza publiki w błąd ;-)
    No mam nadzieję, że to nie ja się mylę!

  • 20. Data: 2004-01-14 01:40:32
    Od: "WhiteCrow" <w...@p...fm>

    > Owszem i to nie jedna.

    > VE DB - debetowa
    > VE Fortis - debetowa
    > VE Interia BPHPBK - kredytowa
    >

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    którys z tych banków ma prowadzenie i karte do placenia w necie za free?

    potrzebuje kupic szybko domene (placac w necie) i boje sie ze inteligo bedzie
    jedynym rozwiazaniem :( tyle czy moge zapłacic i np po 1 miesiacu
    zrezygnowac ? :)