    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VE do placenia w Internecie
    Date: Tue, 13 Jan 2004 22:00:17 +0100

    Dnia Tue, 13 Jan 2004 16:45:29 +0100, "Karolcia"
    <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    >Otóż to.
    >to nie są VE tylko VV:)) Visa Virtual, tak to przynajmniej sie nazywa w Visa
    >International

    Skoro s p e c j a l n a do internetu, to j e s t to VE do
    internetu. Do czego innego sie nie nadaje. Jesli dodany jednym tchem
    przymiotnik 'specjalna' do karty VE to taka ona jest, albowiem ma
    cechy platnosci VE.

    To jest tak, jakby ktos sie upieral, ze karta wypuszczona przez domy
    handlowe nie byla karta platnicza kredytowa.

    Skoro czlowiek pyta o VE do placenia w internecie, to wlasnie karta
    Visa mBanku jest taka karta, nic na to nie poradze. A jesli sie
    upierasz, ze to virtualna karta to obawiam sie, ze nikt sporu wiodl
    nie bedzie, gdyz kazdy wie jakim tworem jest internet. Sklonny jestem
    przypuszczac, ze Twoja radosc z wlasnego odkrycia jest lekko
    przedwczesna.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}