  • 11. Data: 2004-03-29 11:47:17
    Temat: Re: VB Direct - zakladanie Plus Konta:(
    Od: "Marcin Zieba" <z...@s...op.pl>

    Tak pisze bwwald:

    > No moze niektorzy inni pracownicy tez wiedza o umowie, ale kiedy ja
    > zakladalem konto, rzeczywiscie pracownica pobiegla do kierowniczki.
    > Dopiero przy niej zalatwilem sprawe a i tak mialem wrazenie, ze robi
    > to pierwszy raz.

    No wlasnie. A ja bylem na poczcie w sobote i kierownika tam nie bylo (czas
    oczekiwania 1-2 godziny, nie mialem tyle w zanadrzu;)
    Pzdr,
    MZ

  • 12. Data: 2004-03-29 17:16:47
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    > "Wszelkie Formularze identyfikacyjne powinny być podpisane w obecności
    > pracownika poczty, ktory potwierdzi swoim podpisem zgodnosc danych z
    > dokumentami tozsamosci oraz autentycznosc podpisow, a nastepnie przekaze je
    > do banku."

    > Nie interesuje mnie ROR w <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?
    q=Volkswagen&v=55">Volkswagen</a> Banku, w tym zakresie korzystam z Pekao
    > S.A. i (uwaga) _jestem_ zadowolony! A zamiast VE zdecydowanie wole Maestro.

    > Nie jest w zarzadzie, ale VB podpisal z nia umowe o wspolpracy (jak sadze) w
    > zakresie potwierdzania podpisow na formularzach. Na pewno sa w niej punkty
    > dotyczace przeszkolenia pracownikow poczty. To, ze owej pani ktos nie
    > przeszkolil i nie poinformowal, to najprawdopodobniej wina nie jej samej,
    > tylko jej kierownika (ktory nie pracuje w soboty;) Poza tym, staram sie w
    > zyciu unikac robienia awantur.

    q=bank&v=55">bank</a> za jego bledy - nie obarczac ich swoimi

    > Jak pisalem wczesniej, nie skorzystalem od poczatku z kuriera, bo odradzila
    > mi to pani z infolinii VB. Notarialne potwierdzenie podpisu to nie tylko
    > wydatki, ale tez skomplikowana procedura - umawianie sie na wizyte itd. IMHO
    > nie popelnilem zadnego bledu, wystapil on w urzedzie pocztowym lub na linii
    > wspolpracy VB-PP.
    >
    > EOT z mojej strony, napisalem tego posta tylko z nadzieja, ze p.b.b. czytaja
    > pracownicy VB i wyciagna z niego odpowiednie wnioski.
    > Pzdr,

    HEH no właśnie ja byłem w ich siedzibie, a tam babka siedzi nic nie robi obok
    niej telefon i komputer i udaje że niema czasu nic podpisać i potwierdzić ehh

    Kurier chyba planowo przyjeżdża:)
    Ale założenie konta długo trwa....

  • 13. Data: 2004-03-29 21:41:14
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    obok
    > niej telefon i komputer i udaje że niema czasu nic podpisać i potwierdzić

    czy to znaczy, że każdy pracownik VWB ma OBOWIĄZEK potwierdzić Ci dane :-)

    wydaje mi się, że wyraźnie napisane jest że potwierdzenie wykonuje się na
    poczcie albo u kuriera.
    W przypadku konta "wirtualnego" nie widzę innej możliwości. Natomiast nie
    wiem skąd wziąłeś tego notariusza :-)
    co do pracownika poczty - czasem w takiej instytucji dochodzi do problemów
    typu ( ale ja nie wiem co mam z tym zrobić :-) ) niestety nic tu nie poradzi
    nawet szkolenie co tydzień :-(

  • 14. Data: 2004-03-29 23:05:37
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Zieba napisał:

    > Chcialem wybrac opcje z kurierem, ale odradzila mi to pani z infolinii VB,
    > podobno czas jego dojazdu moze roznic sie od umowionego, pewniejsza jest
    > opcja z urzedem pocztowym. W sobote tup, tup na poczte (UP Warszawa 4, ul.
    > Targowa), kwitek, 20 minut czekania do okienka i... pani kompletnie nie wie,
    > o co mi chodzi! "Pierwszy raz takie cos widze, nie moge poswiadczyc, nie
    > bylam przeszkolona, nie orientuje sie, zarobiona jestem" itp. itd.

    Cóż, ja też tak miałem. Na poczcie ppanienka z okienka w ogóle nie
    wiedziała o co chodzi. Zawołała koleżankę a ta poprosiła mnie o dowód
    osobisty. Spojrzała na papiery a potem w DO i zaczęła się czepiać, że
    czemu na formularzu jest tylko pierwsze imię i nazwisko, a drugiego
    imienia brak. ;) Ja do niej: luz, spoko, proszę sprawdzić, czy się PESEL
    zgadza i numer DO, bo takie jest pani zadanie, które poświadcza pani
    swoją parafką. Potwierdziła a drugiej kobicie powiedziałem, że teraz
    pani zabiera kopertę, bo ja jej do skrzynki nie wrzucam...

    Wydaje mi się, ze po prostu VW Bank dał ciała w zakresie poinformowania
    kierowników placówek PP. Wystarczyłoby jakąś ulotkę informacyjną pokazać
    pracownikom Poczt na odprawie, powiedzieć, że VW podpisał umowę z PP i
    wtedy wiedzieliby, że moga zdarzyć się osoby zakładające konta w VW
    przychodzące z takim kwitkiem i co z tym należy zrobić...

    K.

  • 15. Data: 2004-03-30 07:39:19
    Od: "Marcin Zieba" <z...@s...op.pl>

    Tak pisze marcib:

    > Kurier chyba planowo przyjeżdża:)
    > Ale założenie konta długo trwa....

    No wlasnie, jestem po wizycie kuriera... I od razu pytanie dla
    wtajemniczonych: ile od tego momentu bedzie trwala reszta procedury
    zakladania konta?
    Pzdr,
    MZ

  • 16. Data: 2004-03-31 07:36:32
    Od: T...@s...co.uk

    Witam,
    Na ja poszedlem na Poczte Glowna [WAW] - czynna cala dobe, wiec moglem
    wpasc w nocy. Tam od razu wiedzieli o co chodzi, a okienko, gdzie mozna
    bylo dokonac poswiadczenia bylo oplakietkowane nalepkami VW Banku...
    TA