    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VB Direct - zakladanie Plus Konta:(
    Date: Mon, 29 Mar 2004 10:19:31 +0200

    Dnia Mon, 29 Mar 2004 09:48:29 +0200, "Marcin Zieba"
    <z...@s...op.pl> napisał(a):

    >Witam,
    >chcialem zalozyc sobie Plus Konto w Volkswagen Banku. Wypelnilem wniosek
    >onlajn, dostalem go poczta, tu zaczely sie problemy. Wniosek taki (jak
    >pewnie wiecie), trzeba podpisac i poswiadczyc ten podpis przy pomocy
    >notariusza/umowionego kuriera/pracownika poczty w jednym z podanych urzedow.
    >Chcialem wybrac opcje z kurierem, ale odradzila mi to pani z infolinii VB,
    >podobno czas jego dojazdu moze roznic sie od umowionego, pewniejsza jest
    >opcja z urzedem pocztowym. W sobote tup, tup na poczte (UP Warszawa 4, ul.
> [...]

    Konto Plus n i e potrzebuje zadnych podpisow, o czym prawisz?
    W sensie notariusza, poczty czy cos podobnego. Jest to dodatkowe
    konto, bez karty, majace charakter bardziej lokacyjny, cos na ksztalt
    EMAX w mBanku. Po prostu, jesli masz e-direct to skladasz wniosek na
    Plus bez zadnych poswiadczen i po zawodach.

    A jesli nie masz, to nie zaczynaj od Plusa. Najpierw zaloz e-direct
    w VB direct a nie Plus. :-) Chyba ze chcesz przechodzic droge przez
    meke dla mniej funkcjonalnego konta zamiast miec dwa za ten sam
    wysilek, w dodatku z darmowa VE.

    Poza tym, PP nie jest urzedem w zarzadzie VB. Skoro na poczcie panuje
    niekompetencja, to kiepsko adresujesz swoje rozgoryczenie zamiast
    zrobic awanture na poczcie. Tak mi sie wydaje... O niekompetencji
    panienek z okienek na poczcie mozna by spoooro pisac.

    Winic za to VB, ktory pozostawia Ci dwa inne kanaly (notariusz i
    poslaniec) to dosc oryginalny sposob wspolpracy z bankiem. Mysle,
    ze wystarczy winic ten bank za jego bledy - nie obarczac ich swoimi
    czy PP.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}