  • 1. Data: 2020-12-18 11:59:47
    Temat: Uwaga - paypal "kradnie"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Ostrzegam ze warto wyczyscic z kasy nieaktywne konta paypal.
    Niby rozsyłają maile informujace ale jak ktos ma niekatywne konto to
    rowniez na maila przypisane do konta moze nie zaglądać.
    A opłata jest stosunkowo wysoka bo u mnie pisali o 45złotych...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 2. Data: 2020-12-18 12:07:33
    Temat: Re: Uwaga - paypal "kradnie"
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 18 Dec 2020 10:59:47 GMT, Budzik napisał(a):

    > A opłata jest stosunkowo wysoka bo u mnie pisali o 45złotych...

    Za co niby ta opłata?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 3. Data: 2020-12-18 12:09:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Wyczyszczenie to nie wszystko.
    Raz kilka lat temu potrzebowałem młodemu zapłacić za grę i założyłem to
    DARMOWE konto.
    Mieli wszystkie moje dane ;-) konto zamknąłem 3 dni temu.

  • 4. Data: 2020-12-18 12:46:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> writes:

    > Za co niby ta opłata?

    Za nieużywanie konta. Było o tym jakiś czas temu.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2020-12-18 12:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Za co niby ta opłata?

    Za nieaktywne konto.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 6. Data: 2020-12-18 12:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Wyczyszczenie to nie wszystko.
    > Raz kilka lat temu potrzebowałem młodemu zapłacić za grę i
    > założyłem to DARMOWE konto.
    > Mieli wszystkie moje dane ;-) konto zamknąłem 3 dni temu.

    Pisza ze niekatywne beda sami zamykac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 7. Data: 2020-12-18 13:14:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 18 Dec 2020 11:59:47 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Za nieaktywne konto.

    Faktycznie było :) Ale wystarczy się zalogować raz do roku.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 8. Data: 2020-12-18 14:30:52
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 18.12.2020 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Pisza ze niekatywne beda sami zamykac.

    dlatego warto min. 1x do roku się zalogować, a jak ktoś już zupełnie nie
    korzysta to trzeba wyczyścić konto z kasy, najwyżej sami zamkną

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje