  • 1. Data: 2020-12-14 23:58:05
    Temat: NestBank już darmo tylko na Euronecie.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Jak słyszę, NestBank darmowe wypłaty ma już tylko z bankomatów Euronetu.
    Zanim zacznę kopać po opcjach, może ktoś wie jaki bank prowadzi konto za
    darmo i ma darmowe wypłaty z wszystkich krajowych bankomatów? Ostał się
    jeszcze taki?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 2. Data: 2020-12-15 07:35:00
    Temat: Re: NestBank już darmo tylko na Euronecie.
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.12.2020 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > Zanim zacznę kopać po opcjach, może ktoś wie jaki bank prowadzi konto za
    > darmo i ma darmowe wypłaty z wszystkich krajowych bankomatów? Ostał się

    Pod warunkiem, bez warunków? Wypłaty tylko kartą, czy może
    być blik? Ile wypłat?

    Tak jak miał Nest, czyli bez warunków konto i karta,
    darmowe wszystkie wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów
    - to już się chyba nic nie ostało.

    Warunkowych, np. wpływ na konto i jedna operacja kartą,
    a wtedy jak u Nesta- trochę jeszcze jest, na przykład
    Kredyt Rolniczy. Ewentualnie jest też spory wybór
    bezwarunkowo darmowych kont bez karty oraz blik.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2020-12-15 13:08:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Dec 2020 23:58:05 +0100, w
    <em20ciweppap$.178qg98nj78zn.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > Zanim zacznę kopać po opcjach, może ktoś wie jaki bank prowadzi konto za
    > darmo i ma darmowe wypłaty z wszystkich krajowych bankomatów? Ostał się

    A BLIK-iem z innych darmowo nie ma?

  • 4. Data: 2020-12-15 14:23:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Dec 2020 13:08:39 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > A BLIK-iem z innych darmowo nie ma?

    Blik musi mieć naładowaną baterię :) A w ogóle to moja komórka na
    blikach się nie zna. Muszę mieć od kiedy banki używają smsów i do
    niczego innego mi niepotrzebna więc używam starocia na andku v2.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2020-12-15 14:32:29
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 15.12.2020 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Blik musi mieć naładowaną baterię :) A w ogóle to moja komórka na

    Nie musi- wymyślono czeki blik. A że banki mają to
    w okrężnicy to inna sprawa- przecież nic nie stoi na
    przeszkodzie, by móc generować rzeczone w serwisie
    transakcyjnym.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2020-12-15 17:25:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 15 grudnia 2020 o 14:32:31 UTC+1 Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > Nie musi- wymyślono czeki blik. A że banki mają to
    > w okrężnicy to inna sprawa- przecież nic nie stoi na
    > przeszkodzie, by móc generować rzeczone w serwisie
    > transakcyjnym.

    W santander można.
    Z innej strony wyjątkiem jest ING - tutaj można generować "zwykłe" kody blik w ST.
    Wszystkie inne durne banki twardo twierdzą, że "blik jest związany z apką" i nie ma
    dyskusji :(

    Ale czeki blik mają błąd założycielski - jakiś głuptasek wymyślił im termin ważności,
    max. 72h :(
    Więc ciężko sobie na zapas wygenerować.

    Do tego niektóre banki (inteligo) zakładają na kwotę wygenerowanego czeku blokadę - a
    nawet do blokady doliczają (inteligo) ew. opłatę za wypłatę z nie-darmowego-blikowo
    bankomatu (inteligo miało/ma darmowe dla blik tylko bankomaty PKO oraz santander, w
    pozostałych blikowych opłata 5zł).

    A z trzeciej strony skarbonka (PKO) swoją apkę IKO w wersji 2 miała również na J2ME -
    udało się nawet hakersko zainstalować na mojej nokii E51 - ale niestety na instalacji
    się skończyło, działać nie chciała bo w nokii skończyła się ważność kluczy do SSL
    (przez to nie działają również strony https - nawet ta z warszawskim rozkładem jazdy
    autobusów i tramwajów, jak się spytałem, po co to zrobili https-only to odpowiedź
    przyszła bełkotliwa o jakimś "bezpieczeństwie") :( Ale podobno kody blik dało się
    generować również w tej wersji J2ME. Niestety od wersji 3 IKO nie ma już na J2ME :(
    Za to token w żubrze (PeKaO) działał znakomicie na J2ME, bez konieczności łączności z
    netem - a tego na androidzie wywaliłem po drugim rozjechaniu się (przed rozjechaniem
    zadziałał dobrze może raz czy dwa).

  • 7. Data: 2021-02-06 20:58:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podobnie w ś.p. Eurobanku