  • 1. Data: 2020-12-17 14:04:29
    Temat: przymusowa wymiana citi golda
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <n...@g...com>

    Dostałem calla że muszę wymienić moją city gold na mastercard world.
    Chyba nawet dobre warunki bo 300zł zamiast 1500 zwalnia z opłaty
    miesięcznej tylko że mojego golda mam dożywotnio bezpłatnego i traktuje
    bardziej jak kartę awaryjną. Prowadzę budżet w ing i wszystkie
    transakcje robię ich debetówką albo blikiem.
    Ktoś miał podobny dyleman co zrobić ? Jak dla mnie z wiadomości w
    serwisie nie wynika że wymiana jest obligatoryjna

  • 2. Data: 2020-12-17 14:06:38
    Temat: Re: przymusowa wymiana citi golda
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-12-17 o 14:04, Arkadiusz Ryćkowski pisze:
> [...]
    > Ktoś miał podobny dyleman co zrobić ? Jak dla mnie z wiadomości w
    > serwisie nie wynika że wymiana jest obligatoryjna

    A jak brzmi wiadomość w serwisie?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2020-12-17 14:19:13
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <n...@g...com>

    W dniu 17.12.2020 o 14:06, Liwiusz pisze:

    > A jak brzmi wiadomość w serwisie?

    W sumie tj w moich dokumentach, nawet nie ma wiadomości. Jest napisane
    m.in. "W przypadku chęci zawarcia Porozumienia i tym samym wymiany
    karty..." jak widać kobieta wymyśliła że wymiana jest obligatoryjna -
    jej słowa. To na razie odpuszcze, nie ma deadlinu więc w przypadku
    wycofania karty zdąże skorzystać

  • 4. Data: 2020-12-17 14:26:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Ryćkowski" napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]
    >obligatoryjna - jej słowa. To na razie odpuszcze, nie ma deadlinu
    >więc w przypadku wycofania karty zdąże skorzystać

    A nie ma tekstu na przypadek "w przypadku niezawarcia porozumienia" ?

    A na poczatku nie napisali czegos w stylu "w zwiazku z zakonczeniem
    ...." ?

    Bo zapewne zmierzaja w strone "w razie nie zawarcia porozumienia umowa
    wygasnie z dniem ..."

    J.

  • 5. Data: 2020-12-17 17:32:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 17 grudnia 2020 o 14:04:31 UTC+1 Arkadiusz Ryćkowski napisał(a):
> [...]
    > Ktoś miał podobny dyleman co zrobić ? Jak dla mnie z wiadomości w
    > serwisie nie wynika że wymiana jest obligatoryjna

    A ten gold to visa czy MC?
    Mi łobuzy przy okazji wznowienia zamienili visę platinum na MC platinum.
    I jeszcze słodka piszą, że "jak chcesz wrócić do visy to zostaw wiadomość" - tylko
    potem się okazuje, że visa może wrócić, ale już z innym numerem.

    Ale też się dziwię, czemu chcą golda wymieniać na MC (tu się nie dziwię, bo stawiają
    na MC już od dawna) world (temu się dziwię, że world, a nie gold).
    Frajera szukają?
    Albo może mają prowizję od sprzedaży akurat tej karty - choć w sumie nie wiadomo,
    czemu akurat tej...
    Ciekawe, czy po podpisaniu aneksu zachowasz bezpłatność - może tu szukają frajera?
    Mi przy zmianie z gold na platinum zachowali, choć nie musieli.
    Inna sprawa, że citkowe platinum różni się od gold czy silver tylko widełkami limitu
    - no i kolorem - mi akurat bardziej zależało na tym, żeby karta nie była złota, bo
    była wybitnie żarówiasta i niepotrzebnie się w oczy rzucała, niż by była "platynowa"
    - bo jest po prostu szaro-błyszcząca.
    Inna sprawa, że i tak powinieneś się cieszyć, że po prostu nie wypowiedzieli umowy
    nieużywanej karty. Do tej pory co prawda zwykle przed takim wypowiedzeniem dzwonili i
    dawali wybór - albo wyjmiesz z szuflady choć na jedną transakcję albo papa - ale
    ostatnie tam się chyba kierownictwo zmieniło i dziwaczne ruchy robią.