  • 1. Data: 2020-12-14 08:40:31
    Temat: Nest podwyżki
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry Szanownym Grupowiczom.

    Dziś maila dostałem, od 15 lutego już nie wszystkie
    bankomaty bezpłatne- tylko Euronet. I podwyżka opłat
    za drugi i kolejny przelew z KO z 5 na 9 zł.

    Na szczęście (jeszcze) sam rachunek i karta 0 zł
    bez warunków, więc jako backup zostaje (zwłaszcza
    że Visa). Choć w sumie szkoda że nie wprowadzą opłaty,
    miałbym pretekst do wypowiedzenia ;-)

    Ale i tu szukają kasy...

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2020-12-14 13:32:36
    Temat: Re: Nest podwyżki
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 14.12.2020 o 08:40, Dominik Ałaszewski pisze:
    > nie wszystkie
    > bankomaty bezpłatne- tylko Euronet. I podwyżka opłat
    > za drugi i kolejny przelew z KO z 5 na 9 zł.

    No niemożliwe! Skandal! Już im wysłałem wypowiedzenie!
    A Wy? Wpisujcie miasta!

    --
    Alf/red/
    ;-)

  • 3. Data: 2020-12-15 13:17:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> writes:

    > Dzień dobry Szanownym Grupowiczom.
    >
    > Dziś maila dostałem, od 15 lutego już nie wszystkie

    No to ja nie zasłużyłem na żadne info.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/