  • 21. Data: 2022-10-05 14:57:07
    Temat: Re: Uwaga na terminale w AUCHAN
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Dawid Rutkowski w
    <news:ce2a1478-808b-4431-85b7-dcb7898110d1n@googlegr
    oups.com>:

    > A durny terminal nie reagował nawet na czerwony przycisk
    > - dopiero pani mogła odblokować.

    Po pierwsze: dlaczego dyskryminujesz panów, którzy mogą odblokować
    /bezobsługową/ kasę?
    Po drugie: ja tam sie w Lidlu ustawiam do /bezobsługowej/ kasy w pobliżu
    centrum sterowania, gdzie można jednym palcem popchnąć transakcję np. zakupu
    alko... Tak wykorzystuję to, że zostawili "klucz" w zamku, i se poszli towar
    rozładować.
    Jak dotąd "dyżurujący" (panie i panowie), w większości podziękowali za
    naukę, i więcej "klucza" nie zostawiali, ale i uważniej się lampkom na
    kasach zaczęli przyglądać.

    --
    Tomasz

  • 22. Data: 2022-10-05 15:34:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 5 października 2022 o 14:57:09 UTC+2 Tomasz napisał(a):
    > Dawid Rutkowski w
    > Po pierwsze: dlaczego dyskryminujesz panów, którzy mogą odblokować
    > /bezobsługową/ kasę?

    Akurat była pani.
    Hmm, (chyba raczej) innym razem też była pani i zebrała opr za debilizm kas, bo już
    wurwionego klienta ztriggerowała głupim "a to pan popsuł też tą poprzednią kasę" ;P
    W sumie to pana raz widziałem - i to akurat w dość szczególnej roli w jednym
    biedronku - on jest tylko od pilnowania kas samoobsługowych.
    Co dziwniejsze, taki jakiś niepozorny - no ale w każdym razie tylko przy tych
    samoobsługowych (jedna ma nowszy soft i nazywa samą siebie per "fast-lane")
    się kręci, nie robi na sklepie nic innego (w innym pobliskim biedronku do
    czuwania nad samoobsługowymi delegują "normalne" pracownice - swego czasu
    jeszcze je wykorzystywali do kasowania zakupów dla glovo - dobrze, że to krótko
    trwało, bo też by zebrały opr za durność - czemu robią to akurat w samoobsługowej,
    skoro mogłoby w jednej z 3 zamkniętych "normalnych" - oczywiście na wejściu
    "klienckim"
    do takiej kasy trzebaby zbudować barykadę z palet ;).

> [...]
    > Jak dotąd "dyżurujący" (panie i panowie), w większości podziękowali za
    > naukę, i więcej "klucza" nie zostawiali, ale i uważniej się lampkom na

    W lidlu nie testowałem samoobsługowej (póki co żona testuje lidla netowego, jak się
    zamówi 6 rzeczy to przychodzi 6 paczek - no ale to oni płącą ;)
    więc w sumie nie wiem, co to za "klucze" i "bramki".
    Może dzisiaj wstąpię jak mi się jeszcze będzie chciało po szczepionce (poranna próba
    w innym punkcie zakończona failem - zamiast 2 gabinetów zabiegowych czynny tylko
    jeden,
    i do szczepionek i do mierzenie ciśnienia dla medycyny pracy - oczywiście mierzenie 3
    minuty,
    wypełnianie dokumentacji 9 minut na osobę - hmm, ciekawe, że i tu i tu obok lidl...).
    W biedronku u jest jednak "mądrzej" - nie ma "centrum sterowania".
    Trzeba by podpatrzeć, jaki to kod kreskowy ma pani na tej zawieszce na "smyczy" ;>

  • 23. Data: 2022-10-05 16:37:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Oct 2022 17:42:24 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > transakcja nie przeszła i ukradłem zakupy (o czym się po tygodniu
    > dowiedziałem pd znającej mnie kasjerki), to teraz zwracam uwagę na
    > potwierdzenie. Nie wyświetliło się, więc zacząłem analizować.
    >
    > Zanim się przyłoży kartę / telefon trzeba nacisnąć "tak" / "nie", a to
    > dotyczy jakiejś darowizny, gdzie w moim wypadku było 1 zł i być może
    > przypadkowo tyle groszy, ile złotych miałem zapłacić. Próba wyłudzenia
    > jest mniejszym problemem, ale przestrzegam tych, co przykładają i
    > wychodzą z zakupami. Bo nie ma zapłaty :-) W sumie kradną zakupy.

    A kto te darowizne wcisnał?
    Google czy Auchan?

    Bo jak Auchan, to ich wina :-P

    J.

  • 24. Data: 2022-10-05 18:18:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Oct 2022 22:09:26 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tylko, czy wszyscy czytają te komunikaty. Bo ja przykładam i zakładam,
    > że zapłaciłem, albowiem nigdy problemu nie było.

    Dokladnie.
    Dawniej sie wk* na kasy samoobslugowe w Kauflandzie, ze pakuje zakupy,
    a ona mi mowi, ze towar zabrano z wagi ... bo mozna zapakowac dopiero
    po wydrukowaniu paragonu.

    A ostatnio odkladam towar z powrotem, a paragon cos nie chce
    wydrukowac ... aaa, nie zaplacilem, bo pin chcial. A ja sie juz
    przyzwyczailem, ze przykladam karte i wychodze ...

    > Chyba ktoś nie
    > przemyślał tej akcji. Ciekawe, ile osób wyjdzie nie płacąc. No i sam
    > pomysł wydaje mi się lekko nietrafiony. To takie trochę "oszustwo".
    > Płacę za zakupy i dlaczego miałbym chcieć dokładać kilka złotych na
    > jakąś zbiórkę?

    A jaką?
    No jak to - nie chcesz dobrowolnie wesprzec Ukrainy, Caritasu,
    szlachetnej paczki, kotow, psów, dzieci w Afryce? :-P

    >Albo choć spodziewać się, że coś takiego ma miejsce.

    O to to to ...

    Biedronka z kolei cos na poczatku pisala o Ukrainie, ale na koniec
    dobrze schowala :-)

    > Nawet teraz szukałem w Internecie, ale nie znalazłem żadnej informacji
    > na ten temat. Nie ma ani na ich stronie, alni nigdzie indziej. Dziwne to
    > po prostu.

    Moze bank, moze Google, moze Ty sie na jaką akcje zapisalem rownie
    nieopatrznie :-)

    J.

  • 25. Data: 2022-10-05 22:54:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-05-października-2022 o 13:58, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Możesz zrezygnować z usług Millennium.

    A mogę też egzekwować warunki na które zgodził się bank podpisując ze
    mną umowę ;--)

  • 26. Data: 2022-10-05 22:59:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-05-października-2022 o 13:58, Dawid Rutkowski pisze:

    > No i co, złożyłeś choć reklamację?

    Oczywiście

    PS. Przykład z innego molocha trudniącego się okradaniem klientów.

    W PZU ładne panie nie potrafią odpowiedzieć na meila gdy ten meil nie
    jest przyporządkowany do konta klienta.

    Można pisać pierdylion reklamacji ;-)

    PS. 2. z oddziału mille: ładna pani namawiała mnie na autoryzację
    mobilną a jak to nie skutkowało to się żaliła że ma nieprzyjemności od
    przełożonych jak nie wciśnie mobilnej.

    Czy to UOKIK, PiPa czy może prokurator bardziej pasuje do tego co się
    dzieje w tych pojebanych instytucjach?

  • 27. Data: 2022-10-05 23:03:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-05-października-2022 o 18:18, J.F pisze:
    > A ostatnio odkladam towar z powrotem, a paragon cos nie chce
    > wydrukowac ... aaa, nie zaplacilem, bo pin chcial. A ja sie juz
    > przyzwyczailem, ze przykladam karte i wychodze ...

    Tak czytam i czytam... i dochodzę do wniosku że chyba nie dorośliście do
    plastikowego pieniądza.
    Tyle traumy, nerwów i użerania się z technologią ;-)

    Gotówko wróć.

    PS. A patrzycie chociaż czy towar jest kasowany zgodnie z ceną na półce?
    BO tu zaniedbanie ZJE te wszystkie wasze wisienki ;;-_)

  • 28. Data: 2022-10-06 21:07:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.10.2022 o 18:18, J.F pisze:

    > Dokladnie.
    > Dawniej sie wk* na kasy samoobslugowe w Kauflandzie, ze pakuje zakupy,
    > a ona mi mowi, ze towar zabrano z wagi ... bo mozna zapakowac dopiero
    > po wydrukowaniu paragonu.

    To właśnie jest zaleta tych kas bez wag w AUCHAN. Czasem zgrzewek wody
    mineralnej w ogóle z wózka nie wyjmuję, tylko tam kasuję.

    > A ostatnio odkladam towar z powrotem, a paragon cos nie chce
    > wydrukowac ... aaa, nie zaplacilem, bo pin chcial. A ja sie juz
    > przyzwyczailem, ze przykladam karte i wychodze ...

    Ja też tak właśnie mam. Płacę telefonem. Tam nigdy o PIN nie pyta.

    > A jaką?

    Nie dociekałem. Pewnie gdzieś jakiś plakat wisiał. Z zasady nei
    dofinansowuję "oszustów" :-)

> [...]
    >
    > O to to to ...
    >
    > Biedronka z kolei cos na poczatku pisala o Ukrainie, ale na koniec

    Tę akcję prowadzi terminal, a nie kasa. Po prostu z chwilą wysyłki na
    terminal wyświetla się komunikat wymagający odpowiedzi "tak / nie". Kij
    z koniecznością naciśnięcia czegoś dodatkowo.

    Po pierwsze interesuje mnie, czy to tylko przypadek, ze kwota groszy
    zgadzała się z kwotą złotych płatności. Chcę ufać, ze autor nie chciał
    oszukać i nei liczył na to, że jak się kwota będzie zgadzała, to kliknę
    "tak".

    Po drugie to naprawdę może prowadzić do niezamierzonych kradzieży.
    Mieszkam niedaleko i bywa, ze do AUCHANA wpadam kilka razy dziennie po
    jakąś pierdołę. Naprawdę nie śledzę tego, czy aby na pewno się to
    wszystko rozliczyło.

    > Moze bank, moze Google, moze Ty sie na jaką akcje zapisalem rownie
    > nieopatrznie :-)

    Ostatnie raczej wykluczam. Komunikat wyświetlił się chyba przed
    przyłożeniem karty, więc terminal musiałby rozpoznawać "po zapachu"
    klienta :-) Chyba, że z programem "SKARBONKA" to jest jakoś powiązane.

    W sumie właśnie z tego powodu tu wątek założyłem. Ciekawe, czy ktoś
    podpowie, co to za akcja.

    --
    Robert Tomasik

  • 29. Data: 2022-10-06 21:09:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.10.2022 o 09:27, _Master_ pisze:

    > W Lidlu bez niego bramka Cię nie wypuści ;=-)

    A coś więcej? U nas kilka LIDLi jest, ale podobnych atrakcji nie
    zauważyłem.
    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2022-10-06 21:10:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.10.2022 o 09:26, _Master_ pisze:

    > I w dupie masz czy paragon się drukuje?
    >
    > Z jakiej choinki się urwałeś?

    Na co mi ten paragon? Przeważnie kupuję coś za kilka złotych. Jeśli
    nawet biorę paragon, to trafia do kosza jeszcze na terenie tego pacyka z
    kasami.
    --
    Robert Tomasik