  • 1. Data: 2022-10-04 17:42:24
    Temat: Uwaga na terminale w AUCHAN
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Podczas zakupów w AUCHAN na kasie samoobsługowej zaobserwowałem dziś
    taką nowość. Normalnie po zakończeniu kasowania wystarczy telefon
    przyłożyć do terminala i rozlicza się transakcja. Mało kto to chyba
    jakoś szczególnie śledzi. Ponieważ zdążyło mi się, że raz jeden
    transakcja nie przeszła i ukradłem zakupy (o czym się po tygodniu
    dowiedziałem pd znającej mnie kasjerki), to teraz zwracam uwagę na
    potwierdzenie. Nie wyświetliło się, więc zacząłem analizować.

    Zanim się przyłoży kartę / telefon trzeba nacisnąć "tak" / "nie", a to
    dotyczy jakiejś darowizny, gdzie w moim wypadku było 1 zł i być może
    przypadkowo tyle groszy, ile złotych miałem zapłacić. Próba wyłudzenia
    jest mniejszym problemem, ale przestrzegam tych, co przykładają i
    wychodzą z zakupami. Bo nie ma zapłaty :-) W sumie kradną zakupy.

    --
    Robert Tomasik

  • 2. Data: 2022-10-04 17:50:27
    Temat: Re: Uwaga na terminale w AUCHAN
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Robert Tomasik pisze:

    > W sumie kradną zakupy.

    W sumie jesteś IDIOTĄ!!!
    Nie można ukraść czegoś jawnie!

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 3. Data: 2022-10-04 19:52:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:633c5461$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
    user Robert Tomasik pisze tak:

    > przestrzegam tych, co przykładają i
    > wychodzą z zakupami. Bo nie ma zapłaty :-) W sumie kradną zakupy.

    i nie wyje ararm?

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 4. Data: 2022-10-04 20:18:21
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

> [...]
    > jest mniejszym problemem, ale przestrzegam tych, co przykładają i
    > wychodzą z zakupami. Bo nie ma zapłaty :-) W sumie kradną zakupy.

    wystarczy czytać komunikaty na terminalu i nie będzie ryzyka
    "nieświadomej" kradzieży

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 5. Data: 2022-10-04 22:09:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.10.2022 o 20:18, Robert_DF pisze:

    > wystarczy czytać komunikaty na terminalu i nie będzie ryzyka
    > "nieświadomej" kradzieży

    Tylko, czy wszyscy czytają te komunikaty. Bo ja przykładam i zakładam,
    że zapłaciłem, albowiem nigdy problemu nie było. Chyba ktoś nie
    przemyślał tej akcji. Ciekawe, ile osób wyjdzie nie płacąc. No i sam
    pomysł wydaje mi się lekko nietrafiony. To takie trochę "oszustwo".
    Płacę za zakupy i dlaczego miałbym chcieć dokładać kilka złotych na
    jakąś zbiórkę? Albo choć spodziewać się, że coś takiego ma miejsce.

    Nawet teraz szukałem w Internecie, ale nie znalazłem żadnej informacji
    na ten temat. Nie ma ani na ich stronie, alni nigdzie indziej. Dziwne to
    po prostu.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2022-10-04 22:42:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jak drukarka wydrukowała paragon to znaczy że za zakupy zapłaciłeś.

    --
    animka

  • 7. Data: 2022-10-04 23:00:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.10.2022 o 22:42, Animka pisze:

    > Jak drukarka wydrukowała paragon to znaczy że za zakupy zapłaciłeś.

    Zawsze bierzesz paragon? Bo ja często nie.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2022-10-04 23:18:52
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    wtorek, 4 października 2022 o 23:00:12 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > Zawsze bierzesz paragon? Bo ja często nie.

    Ja biorę zawsze, bo w ten sposób mam pewność, że zapłaciłem.

  • 9. Data: 2022-10-05 01:49:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.10.2022 o 23:18, Marcin Mokrzycki pisze:

    > Ja biorę zawsze, bo w ten sposób mam pewność, że zapłaciłem.

    No więc ja staram się zwracać uwagę, czy zaczyna się drukować i to mnie
    dziś zastanowiło.

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2022-10-05 09:25:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-04-października-2022 o 22:09, Robert Tomasik pisze:
    Bo ja przykładam i zakładam,
    > że zapłaciłem, albowiem nigdy problemu nie było.

    To bankowcy Cię nie nauczyli że trzeba czytać bo jest 99% szansy że
    próbują cie na każdej transakcji OKRAŚĆ ;-)