  • 1. Data: 2022-09-30 15:33:35
    Temat: mBank -platnosc karta w necie
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Cześć,

    Nie mam aplikacji mBanku i nie chcę mieć więc autoryzacja transakcji
    internetowych kartą dotychczas przebiegała przez kody SMS. Teraz
    wymyślili sprawdzanie danych bio i każą przepisywać jakieś napisy oprócz
    smsa z autoryzacją. Od tego czasu mam kłopot z płatnością w necie.
    Tranzakcie są odrzucane. Nie jest to raczej kwestia limitów bo tam gdzie
    karta jest zapisana (typu Amazon, Allegro) to obciążenia przechodzą bez
    problemów. Problemem są jednorazowe tranzakcie. Może ktoś jeszcze się
    spotkał z podobnym problemem? Albo wie jak się da wyłączyć te
    przepisywanie tekstu? Jakaś opcja w serwisie transakcyjnym? Niestety nic
    nie znalazłem.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

  • 2. Data: 2022-09-30 17:52:20
    Temat: Re: mBank -platnosc karta w necie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ale zadziałało Ci to chociaż raz? Czy nigdy?
    Od kiedy to jest?
    Bo jeszcze jakoś pod koniec lipca płaciłem w necie kartą mBąka (chyba
    pierwszy i póki co ostatni raz w życiu) i był tylko sms (inna ciekawostka,
    że to była "karta dziecka <13lat" i jednocześnie moja - to tylko mBąk
    mógł wpaść na taki szatański pomysł).

    Może jednak chcesz jakąś lepszą kartę do płacenia w necie?
    Nie tylko za darmo, ale i z bonusem?

  • 3. Data: 2022-09-30 22:15:34
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

    > Ale zadziałało Ci to chociaż raz? Czy nigdy?

    Zadziałało kiedyś. Kilka razy przepisywałem te teksty i szło bz
    problemu. Teoretycznie to powinno jakieś dane na temat wpisywanego
    tekstu zbierać i na tej podstawie decydować czy wpisuje odpowiednia
    osoba. Ale w praktyce to pewnie jest spora różnica między kompem na
    biurku z osobną wygodną klawiaturą a laptopem na kanapie gdzie się
    wpisuje te dane jedną ręką.

    > Od kiedy to jest?

    W serwisie transakcyjnym wiadomość jest z 16 września.

> [...]
    > pierwszy i póki co ostatni raz w życiu) i był tylko sms (inna ciekawostka,
    > że to była "karta dziecka <13lat" i jednocześnie moja - to tylko mBąk

    Kiedyś było młodzieżowe konto izzy w mB. Za darmo była karta i bankomaty
    to wiele osób takie konta otwierało.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu