  • 1. Data: 2022-10-01 21:41:36
    Temat: franki
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Dobry wieczór!
    Przejrzałem ofertę mBanku, Santandera, Aliora, CA, PKO BP i paru innych,
    i nie widzę nigdzie lokat ani rachunków oszczędnościowych w CHF dla
    klientów indywidualnych. Tu i ówdzie są dla firm, ale nie prowadzę
    takowej. Gdzie teraz ulokować franki? Getin z oczywistych względów
    odpada (właśnie się z niego wynoszę).

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 2. Data: 2022-10-02 00:05:54
    Temat: Re: franki
    Od: jaouad zarrabi <j...@g...com>

    El sábado, 1 de octubre de 2022 a las 21:41:39 UTC+2, Dominik 'Rathann' Mierzejewski
    escribió:
> [...]
    > oppression to develop psychic muscles.
    > -- from "Collected Sayings of Muad'Dib" by the Princess Irulan
    Buy diamond watches, women's and men's diamond jewelry at our NYCs Diamond Jewelry
    Store up to 80% off!
    ItsHot Diamond Jewelry Store NY offering genuine diamond watches and a full line of
    Mens & Womens Diamond Jewelry. View Our Diamond Jewelry Online or Visit Our New York
    Jewelry Store at 48 West 48th St., Suite 302, New York, NY 10036.
    We are a premier NYC jewelry company with an established storefront located in the
    heart of New York city's Diamond Jewelry district. We specialize in the creation and
    wholesale of a wide array of exquisite designs of Men's Diamond Watches, Women's
    Diamond Watches and Diamond Jewelry including Rings, Earrings, Bracelets, Necklaces,
    Pendants, and more.
    We strive for the highest degree of customer satisfaction by offering quality
    merchandise, amazing selection, incredible prices, and one of the leading customer
    service departments in the industry that delivers 24/7 customer support.
    https://www.itshot.com/?A=3114

  • 3. Data: 2022-10-03 11:18:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 1 Oct 2022 19:41:36 +0000 (UTC), Dominik 'Rathann'
    Mierzejewski wrote:
> [...]
    > klientów indywidualnych. Tu i ówdzie są dla firm, ale nie prowadzę
    > takowej. Gdzie teraz ulokować franki? Getin z oczywistych względów

    Czemu? Nowy przez pewien czas moze byc fajny.

    J.

  • 4. Data: 2022-10-04 22:50:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-10-01 o 21:41, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:
> [...]
    > klientów indywidualnych. Tu i ówdzie są dla firm, ale nie prowadzę
    > takowej. Gdzie teraz ulokować franki? Getin z oczywistych względów

    Co masz na myśli "ulokować"?
    Konta we frankach są.

  • 5. Data: 2022-10-05 20:29:23
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 04.10.2022 o 22:50, Poldek pisze:

    > Co masz na myśli "ulokować"?
    > Konta we frankach są.

    są, ale znasz jakieś oprocentowane? i najlepiej z możliwością wpłaty
    gotówkowej...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 6. Data: 2022-10-10 01:39:45
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-10-05 o 20:29, Robert_DF pisze:

    > są, ale znasz jakieś oprocentowane? i najlepiej z możliwością wpłaty
    > gotówkowej...

    Oprocentowanych nie znam.
    Sądziłem, że wypłata gotówkowa własnych pieniędzy z konta w banku jest
    "zawsze" możliwa w okienku tego banku, ale już się przekonałem, że tak
    nie jest. Tzn. nie można wypłacić pieniędzy EUR/USD wchodząc z ulicy do
    oddziału banku. Podobno można po wcześniejszym umówieniu się, ale czy to
    prawda - tego nie sprawdzałem. Sądzę, że to by było trochę głupie, gdyby
    faktycznie tak było. Tzn. byłaby to zachęta do okradania banków w
    dniach, które wcześniej sobie odpowiednio można zaplanować.

    ALE, konta "oszczędnościowe", czyli oprocentowane mają to do siebie, że
    właśnie łatwo na nie wpłacić pieniądze, ale trudno wypłacić.

    ALE po co w ogóle wypłacać w dzisiejszych czasach gotówkę w walucie w
    większej ilości? Rozumiem powiedzmy do paru tysięcy, żeby mieć przy
    sobie na bieżące wydatki np. podczas ucieczki przed wojną. Ale duże sumy
    w gotówce, to nie tylko łatwo stracić, że jeszcze można guza zarobić
    przy tej okazji.