  • 1. Data: 2022-10-06 00:42:29
    Temat: Skandal w Getin Noble Banku. Obligacje warte kilkaset milionów zniknęły!
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Obligacje warte kilkaset milionów zniknęły!

    https://superbiz.se.pl/wiadomosci/skandal-w-getin-no
    ble-banku-obligacje-zniknely-aa-R49x-A9h5-cjm6.html

    Warto przeczytać do końca strony, bo treść oddzielają jakieś obrazki.

    --
    animka

  • 2. Data: 2022-10-06 10:31:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Oct 2022 00:42:29 +0200, Animka wrote:
    > Obligacje warte kilkaset milionów zniknęły!
    > https://superbiz.se.pl/wiadomosci/skandal-w-getin-no
    ble-banku-obligacje-zniknely-aa-R49x-A9h5-cjm6.html
    > Warto przeczytać do końca strony, bo treść oddzielają jakieś obrazki.

    Nie zniknęły, tylko zostaly umorzone, zgodnie z ustawą, rozsadkiem, a
    takze i informacjami obligacji.

    Nie jest to pierwszy bank, przy ktorym obligacje "zniknęły".

    Za to ta resztka GNB, w ktorej zostaly kredyty walutowe ... akcje
    Czarnieckiego tez zostaly umorzone, to kto teraz ma ten bank ?

    J.

  • 3. Data: 2022-10-06 15:05:04
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 06.10.2022 o 00:42, Animka pisze:

    >  Obligacje warte kilkaset milionów zniknęły!
    >
    > https://superbiz.se.pl/wiadomosci/skandal-w-getin-no
    ble-banku-obligacje-zniknely-aa-R49x-A9h5-cjm6.html

    > Warto przeczytać do końca strony, bo treść oddzielają jakieś obrazki.

    tak samo akcje, coś tam miałem i już nie ma...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 4. Data: 2022-10-06 17:53:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 6 października 2022 o 15:05:31 UTC+2 Robert_DF napisał(a):

    ble-banku-obligacje-zniknely-aa-R49x-A9h5-cjm6.html

    > tak samo akcje, coś tam miałem i już nie ma...

    Ha, więc to Twoja wina!
    Spodziewaj się kary od KNF, coś taką jak dostał LCz ;>

  • 5. Data: 2022-10-06 17:55:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 6 października 2022 o 00:42:55 UTC+2 Animka napisał(a):
    > Obligacje warte kilkaset milionów zniknęły!
    >
    > https://superbiz.se.pl/wiadomosci/skandal-w-getin-no
    ble-banku-obligacje-zniknely-aa-R49x-A9h5-cjm6.html

    > Warto przeczytać do końca strony, bo treść oddzielają jakieś obrazki.

    Ciekawe skąd wiedziałem, widząc ten nagłówek w "wiadomościach google", że jednak
    pojawi się też na p.b.b.? ;>
    A nie napisali, że zniknęły też akcje warte ponad 2 miliardy?