  • 11. Data: 2022-10-05 09:26:45
    Temat: Re: Uwaga na terminale w AUCHAN
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-04-października-2022 o 23:00, Robert Tomasik pisze:
    > Zawsze bierzesz paragon? Bo ja często nie.

    I w dupie masz czy paragon się drukuje?

    Z jakiej choinki się urwałeś?

  • 12. Data: 2022-10-05 09:27:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-04-października-2022 o 23:18, Marcin Mokrzycki pisze:
    > Ja biorę zawsze, bo w ten sposób mam pewność, że zapłaciłem.

    W Lidlu bez niego bramka Cię nie wypuści ;=-)

  • 13. Data: 2022-10-05 12:17:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 4 Oct 2022 23:00:08 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zawsze bierzesz paragon? Bo ja często nie.

    Lepiej jednak brać.
    W Kauflandzie też kiedyś chciałem spakować zakupy i wyjść, tyle że paragonu
    nie było. Dopiero pracownica sklepu zwróciła uwagę, że mam podać PIN do
    karty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2022-10-05 13:20:22
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 4 paź 2022 o 23:00, Robert Tomasik pisze:

    > Zawsze bierzesz paragon? Bo ja często nie.

    W Biedronkach walają się przy samoobsługowych kasach masy
    para[z]gonów... W Lidlu można poczekać na otwarcie bramki
    przez kogoś innego; czasami bramka jest stale otwarta...

    Zazwyczaj [co dają za darmo, to] biorę...
    Może na tysiąc -- jednego nie zabieram.
    Rzecz jasna nie biorę paragonu, gdy dostaję fak_turę.

    Potwierdzeń zapłaty kartą/telefonem nie biorę, chyba
    że są drukowane razem z para[z]gonami.

    Lepiej mieć (dowód zapłaty) niż być (ciąganym po sądach)...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.b

  • 15. Data: 2022-10-05 13:29:01
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 5 paź 2022 o 09:25, _Master_ pisze:

    > To bankowcy Cię nie nauczyli że trzeba czytać bo jest 99% szansy że
    > próbują cie na każdej transakcji OKRAŚĆ ;-)

    Master szuka zła w innych -- nie znajduje zła w sobie.
    (jaką miarą mierzysz...; ...przez pryzmat naszych doświadczeń...;
    ..przez pryzmat nas samych...; ...są jakby zwierciadłami naszych dusz...)

    Szansa dotyczy spodziewanego zysku.
    Raczej piszesz o prawdopodobieństwie, nie o szansie...

    https://sjp.pwn.pl/sjp/szansa;2576989.html
    szansa <<możliwość powodzenia w jakiejś sprawie
    lub zaistnienia jakichś pożądanych okoliczności>>

    szansa ż IV, CMs. ~nsie; lm D. szans
    prawdopodobieństwo, możliwość powodzenia, sukcesu w jakiejś
    dziedzinie; sposobność osiągnięcia czegoś, widoki na coś

    Jedyna, wielka, życiowa szansa.
    Szansa przydziału mieszkania.
    Mieć na coś szansę.
    Stracić wszelkie szanse.
    Nie mieć szans w jakiejś konkurencji, w jakiejś dziedzinie.
    Mieć jedną szansę na sto w zdobyciu pierwszej nagrody.
    fr.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.w

  • 16. Data: 2022-10-05 13:42:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    O życiu piszę. O życiu KURWA ;-)

    Ostatni przykład z mille: samoczynnie magicznie włączająca się
    autoryzacja mobilna.
    Robisz przelew, czekasz na sms. czekasz na sms...

  • 17. Data: 2022-10-05 13:55:19
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 4 paź 2022 o 19:52, PiteR pisze:

    > i nie wyje ararm?

    Od czego są stopery? ;)
    Często ze sklepów wywoziłem coś, za co nie zapłaciłem.
    Gdy to coś zabierałem -- wracałem i dopłacałem.
    (raz w efekcie takiej korekty zostałem oszukany w Lidlu)
    Gdy tego czegoś nie zabieram (przykładowo wwiozłem do Auchan
    coś, co ktoś inny zostawił w wózku przede mną a czego nie
    potrzebowałem i czego nie zabrałem) to raczej ;) nie
    zawracam sobie tym ,,problemem'' głowy...

    W Auchan już nie kupuję -- z uwagi na woj... Na specjalną operację...
    Od lutego br. w Auchan kupiłem 2 litry mleka i ćwierć kg herbaty
    hibiskusa... Teraz taką (raczej lepszą) herbatę kupiłem znacznie
    taniej w necie... W sumie chyba już ponad 2 kg takiej/lepszej
    herbaty kupiłem w necie. Bliżej, taniej, lepiej...

    -=-

    W 2014 roku na osobistą prośbę WWP separatyści zostawili ewakuacyjną
    drogę z donbaskiego kotła, na której urządzili ewakuowanym Ukraińcom
    ścieżynkę zdrowia...

    Niedawno Ukraińcy zwrócili dług ;) na trasie Lyman-Torskie.
    Ale chyba chcą zapłacić odsetki ;) na północ i wschód od Chersonia... ;)
    Różnica jest taka, że teraz WWP dba o spłatę tego długu, odmawiając
    swym poddanym prawa do odwrotu na czas... Honor to podstawa! ;)
    Długi należy spłacać! Razem z odsetkami! Erdogan ma zapewne inne
    zdanie na temat odsetek...

    Węgry blokują wejście Szwecji i Finlandii do NATO?
    Ciekawe, co uczynią w sprawie nadzwyczajnego wejścia
    Ukrainy do NATO?... Państwo biorące udział w wojnie
    raczej nie może wstąpić do NATO, ale tu jest sytuacja
    wyjątkowa...

    Węgrzy sporo stracili na obu światowych wojnach -- czyżby
    mieli stracić także na tej wojnie, wg mnie już światowej?...

    -=-

    https://youtu.be/-7JL3qlT5Tw?list=RDMM

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.s

  • 18. Data: 2022-10-05 13:58:44
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 5 paź 2022 o 13:42, _Master_ pisze:

    > O życiu piszę. O życiu KURWA ;-)

    Y na końcu -- albo przecinek... ;)

    > Ostatni przykład z mille: samoczynnie magicznie włączająca się
    > autoryzacja mobilna.
    > Robisz przelew, czekasz na sms. czekasz na sms...

    Możesz zrezygnować z usług Millennium.
    Ciebie (jak widzę) nie kręcą %% Profitu...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.m

  • 19. Data: 2022-10-05 13:58:53
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 5 października 2022 o 13:42:11 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > O życiu piszę. O życiu KURWA ;-)
    >
    > Ostatni przykład z mille: samoczynnie magicznie włączająca się
    > autoryzacja mobilna.
    > Robisz przelew, czekasz na sms. czekasz na sms...

    No i co, złożyłeś choć reklamację?
    Czy też kochasz swój bank jedyny miłością BDSM?

  • 20. Data: 2022-10-05 14:34:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 4 października 2022 o 19:51:44 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:633c5461$0$561$6578...@news.neostrada.pl>
    > i nie wyje ararm?

    To pewnie te kasy bez wagi.

    Przetestowałem ostatnio taką w kerfurze - ale niewygodnie, nie ma gdzie odkładać,
    bo ktoś dziwacznie wymyślił, że trzeba mieć dwa wózki, nawet tak na podłodze
    narysowane (jeszcze się nie pościerało).

    Ale w sumie nie testowałem, czy kasa samoobsługowa wciąż drze robocopową mordę
    "wyjęto towar z pojemnika",
    gdy już przeszło się do etapu płacenia i terminal jest zazbrojony, a jeszcze nie
    rozminowany. Muszę posprawdzać.

    W leclerku miałem raz tak, że chyba chciał ode mnie pinu, ale debile tak to
    zaprogramowali, że ważniejze
    było wyświetlanie logo sklepu i koszyczka za zakupami, więc info o potrzebie pinu
    pojawiało się na kilka sekund
    a potem znikało - i nie było też na głównym ekranie kasy.
    A durny terminal nie reagował nawet na czerwony przycisk - dopiero pani mogła
    odblokować.