  • 1. Data: 2006-07-09 22:19:30
    Temat: Uwaga na NORDĘ i jej karty.
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Zostałem rozliczony za transakcję, która nie doszła do skutku. Oczywiście
    pobrali kwotę w dniu płatności (karta Visa Classic), pomimo, że reklamowałem.
    Czekam juz miesiąc na rozwiązanie reklamacji. Transakcja byla w sklepie w Polsce
    i zarządałem podpisany kwitek przeze mnie, jeśli uważają, że była transakcja.
    Klopot w tym, ze 200zl mi zabrali, a to troche juz jest, ale jak by mi ktos
    nabral z karty 5 tys zl, to musialbym reklamowac, splacic, a zwrociliby dopiero
    po sprawdzeniu reklamacji. Chory system!!

  • 2. Data: 2006-07-10 09:33:08
    Temat: Re: Uwaga na NORDĘ i jej karty.
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > dopiero
    > po sprawdzeniu reklamacji. Chory system!!

    pokaz mi podpisany kwitek ze sklepu internetowego po dokonaniu w nim
    transakcji!!!

    cos takiego NIE ISTNIEJE!!!

    wykonales transakcje autoryzowana bez fizycznego wykorzystania karty, aby
    mogla miec
    miejsce musiales podac numer karty, date waznosci oraz kod CVV (CVC), skad
    bank
    mogl wiedziec, ze fizycznie nie dostales towaru?

    troche dziwnie zachowal sie sklep, gdyz w momencie dokonywania przez klienta
    zakupu
    powinien zrobic blokade na karcie, a po wysylce (realizacji zamowienia)
    obciazyc rachunek
    karty, tak dzieje sie np. w Merlinie

    jezeli mialbys miec do kogos pretensje to TYLKO do sklepu, bank zachowal sie
    prawidlowo

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-07-10 10:43:36
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    Oczywiście

    tzn. byles w tym sklepie i probowales zaplacic karta ale sie nie udalo?

    > pokaz mi podpisany kwitek ze sklepu internetowego po dokonaniu w nim
    > transakcji!!!

    ale skad ty wyskoczyles z internetowym sklepem?

    > cos takiego NIE ISTNIEJE!!!

    ale w zwyklym sklepie istnieje...
    a w internetowym istnieje dowod dostarczenia towaru

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2006-07-10 10:54:50
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    >
    > ale skad ty wyskoczyles z internetowym sklepem?

    > ale w zwyklym sklepie istnieje...
    > a w internetowym istnieje dowod dostarczenia towaru

    Transakcja byla w zwyklym sklepie w POSie, nie mam potwierdzenia, bo wywalilem
    niestety. Ale sklep tez nie ma podpisanego kwita. Czekam dalej... niedlugo
    zglosze sie do Nordei, moze cos wiedza. Boju z chyba z 4 reklamacja w tym roku
    (pierwsza kartowa) i nigdy mi nie odpowiedzieli.

  • 5. Data: 2006-07-10 19:36:52
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

> [...]
    > roku
    > (pierwsza kartowa) i nigdy mi nie odpowiedzieli.

    nie wiem skad wzialem, ze to byl sklep w necie....sorki

    jezeli zaplaciles karta, a nastepnie sie rozmysliles to sklep powinien oddac
    Ci na miejscu
    kase lub zrobic zwrot pobranej kasy na konto karty, tak sie zwykle dzieje
    jak oddajesz towar, ktory wczesniej kupiles

    dziwne, ze od razu nie domagales sie zwrotu?

    jezeli bank olewa Twoje reklamacje to zwroc sie do arbitra bankowego - on
    zajmuje
    sie takimi opornymi bankami, oczywiscie reklamacja musi miec sens i
    przyniesc
    klientowi jakis wymierny zysk

  • 6. Data: 2006-07-10 21:35:23
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > zajmuje
    > sie takimi opornymi bankami, oczywiscie reklamacja musi miec sens i

    Transakcja nie doszla do skutku, wiec nie dostalem zakupow, bo za nie nie
    dokonalem zaplaty, wiec jak moglbym sie rozmyslic? nie mialem innej karty, tzn
    mialem, ale nie chcialem placic debetowka, a wiec kasa zaplacilem.

  • 7. Data: 2006-07-10 22:16:31
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > Transakcja nie doszla do skutku, wiec nie dostalem zakupow, bo za nie nie
    > dokonalem zaplaty,

    skoro nie dokonales zaplaty to skad obciazenie na rachunku karty?

    > wiec jak moglbym sie rozmyslic? nie mialem innej karty, tzn
    > mialem, ale nie chcialem placic debetowka, a wiec kasa zaplacilem.

    zaplaciles w koncu kasa (gotowka?)

    pobrali ci 200zl z rachunku chociaz nie dokonales platnosci karta,
    ale zaplaciles gotowka???

    totalnie chaotycznie piszesz, kompletnie nie mozna z tego nic zrozumiec,
    napisz moze po ludzku jak ta sytuacja wygladala

    jezeli tak samo piszesz reklamacje to nic dziwnego, ze bank sie nie odzywa

  • 8. Data: 2006-07-11 06:38:58
    Od: Krzysztof <k...@s...com>

    Robert wrote:

> [...]
    > napisz moze po ludzku jak ta sytuacja wygladala
    >
    > jezeli tak samo piszesz reklamacje to nic dziwnego, ze bank sie nie odzywa

    Nie wiesz o czym piszesz i brniesz bez sensu. Przeciez napisal dokladnie
    co i jak. Tak sie zdaza - terminal sie laczy ale transakcja nie dochodzi
    do skutku - zazwyczaj wychodzi kwitek z "Blad polaczenia", "Odmowa
    transakcji" itp.

    Zdaza sie rowniez, ze po takiej akcji zostaje blokada. Zdaza sie rowniez
    , ze taka blokada nie zostaje zdjeta tylko dochodzi do obciazenia.
    Oczywiscie blednego, bo ktos po kilku probach obciazenia karty
    zakonczonych niepowodzeniem placi inna karta lub gotowka.

    Kapish?

    --
    Krzysztof
    noSiG

    "In the attitude of silence the soul finds the path in a clearer light."
    Mahatma Gandhi (1869-1948); Indian ascetic & nationalist leader.

  • 9. Data: 2006-07-11 08:05:58
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > Oczywiscie blednego, bo ktos po kilku probach obciazenia karty
    > zakonczonych niepowodzeniem placi inna karta lub gotowka.

    teraz wszystko jasne, czyli uzyl karty, ale transakcja zostala odrzucona...

    nie mogl tak od razu napisac?

  • 10. Data: 2006-07-11 09:25:59
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > teraz wszystko jasne, czyli uzyl karty, ale transakcja zostala odrzucona...
    >
    > nie mogl tak od razu napisac?

    Dokladnie to napisalem. Byla proba platnoscia karty, ale nie doszla transakcja
    do skutku (nie wyszedl kwitek do podpisu, ktory bym mogl podpisac!), wiec jak
    mogla kasjerka mnie przepuscic z zakupami?? Zaplacilem gotowa i tyle! Zabralem
    zakupy i dupa w kroki. Po miesiacu przychodzi wyciag i kopara w dół. Teraz
    reklamacja.