eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUwaga na NORDĘ i jej karty. › Re: Uwaga na NORDĘ i jej karty.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kjvirtual" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga na NORDĘ i jej karty.
    Date: 10 Jul 2006 23:35:23 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 31
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <e8uaj5$qh8$1@node4.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1152567323 28879 213.180.130.18 (10 Jul 2006 21:35:23
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Jul 2006 21:35:23 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 87.207.197.128, 192.168.243.38
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.0.4)
    Gecko/20060508 Firefox/1.5.0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:390509
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > > Transakcja byla w zwyklym sklepie w POSie, nie mam potwierdzenia, bo
    > > wywalilem
    > > niestety. Ale sklep tez nie ma podpisanego kwita. Czekam dalej... niedlugo
    > > zglosze sie do Nordei, moze cos wiedza. Boju z chyba z 4 reklamacja w tym
    > > roku
    > > (pierwsza kartowa) i nigdy mi nie odpowiedzieli.
    >
    > nie wiem skad wzialem, ze to byl sklep w necie....sorki
    >
    > jezeli zaplaciles karta, a nastepnie sie rozmysliles to sklep powinien oddac
    > Ci na miejscu
    > kase lub zrobic zwrot pobranej kasy na konto karty, tak sie zwykle dzieje
    > jak oddajesz towar, ktory wczesniej kupiles
    >
    > dziwne, ze od razu nie domagales sie zwrotu?
    >
    > jezeli bank olewa Twoje reklamacje to zwroc sie do arbitra bankowego - on
    > zajmuje
    > sie takimi opornymi bankami, oczywiscie reklamacja musi miec sens i
    > przyniesc
    > klientowi jakis wymierny zysk
    >

    Transakcja nie doszla do skutku, wiec nie dostalem zakupow, bo za nie nie
    dokonalem zaplaty, wiec jak moglbym sie rozmyslic? nie mialem innej karty, tzn
    mialem, ale nie chcialem placic debetowka, a wiec kasa zaplacilem.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1