eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUwaga na NORDĘ i jej karty. › Re: Uwaga na NORDĘ i jej karty.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "RobertS" <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga na NORDĘ i jej karty.
    Date: Mon, 10 Jul 2006 11:33:08 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <e8t6tp$m04$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.179.81
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1152524025 22532 195.205.179.81 (10 Jul 2006 09:33:45
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Jul 2006 09:33:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:390437
    [ ukryj nagłówki ]


    > Zostałem rozliczony za transakcję, która nie doszła do skutku. Oczywiście
    > pobrali kwotę w dniu płatności (karta Visa Classic), pomimo, że
    > reklamowałem.
    > Czekam juz miesiąc na rozwiązanie reklamacji. Transakcja byla w sklepie w
    > Polsce
    > i zarządałem podpisany kwitek przeze mnie, jeśli uważają, że była
    > transakcja.
    > Klopot w tym, ze 200zl mi zabrali, a to troche juz jest, ale jak by mi
    > ktos
    > nabral z karty 5 tys zl, to musialbym reklamowac, splacic, a zwrociliby
    > dopiero
    > po sprawdzeniu reklamacji. Chory system!!

    pokaz mi podpisany kwitek ze sklepu internetowego po dokonaniu w nim
    transakcji!!!

    cos takiego NIE ISTNIEJE!!!

    wykonales transakcje autoryzowana bez fizycznego wykorzystania karty, aby
    mogla miec
    miejsce musiales podac numer karty, date waznosci oraz kod CVV (CVC), skad
    bank
    mogl wiedziec, ze fizycznie nie dostales towaru?

    troche dziwnie zachowal sie sklep, gdyz w momencie dokonywania przez klienta
    zakupu
    powinien zrobic blokade na karcie, a po wysylce (realizacji zamowienia)
    obciazyc rachunek
    karty, tak dzieje sie np. w Merlinie

    jezeli mialbys miec do kogos pretensje to TYLKO do sklepu, bank zachowal sie
    prawidlowo

    pozdr.
    RobertS




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1