  • 1. Data: 2006-07-09 08:45:48
    Temat: Kiedy jakieś ruchy w BPH?
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Dużo krzyku i ucichło. Chciałbym wiedzieć co zaproponują klientom obu
    rozdzielanych części i JAK je rozdzielą, zwłaszcza, że mam 1 BPH, PKO i
    PeKaO w mieście - no i BS ale to nie opcja. Bankomatu Euronet oczywiście
    nie ma. Euronet ma w nosie miejscowości ok 25 tys. mieszkańców.
    Leszek

  • 2. Data: 2006-07-09 16:35:15
    Temat: Re: Kiedy jakieś ruchy w BPH?
    Od: fakir <a...@t...onet.pl>

    na razie cisza nie licząc postawienia krzyżyka na kredyty w CHF - co
    jest analogiczne jak w PEKAO. Tez czekam - jako ze konta mam akurat w
    obu bankach..