  • 1. Data: 2006-07-09 20:03:57
    Temat: Poniedziałek na rynku walut po wymianie premiera.
    Od: "Stach - SaTooT" <s...@o...pl>

    Co będzie w poniedziałek po piątkowym odwołaniu/dymisji premiera?
    Wiem, że są tyko trzy możliwości: złotówka w dół, złotóka w górę, albo nic się
    nie stanie czyli brak reakcji.
    Ael które z powyższych jest najbardziej prawdopodobne?
    Zasłyszane: Czy to prawda, że jeszcze w piątek wieczorem złotówka w stosunku
    do euro straciła 6 groszy?
    Jeśli powyższe jest prawdą, to co będzie dalej, w najbliższej przyszłości, w
    perspektywie kilku dni/tygodnia?
    Stachu S.

  • 2. Data: 2006-07-09 21:31:12
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Stach - SaTooT" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zasłyszane: Czy to prawda, że jeszcze w piątek wieczorem złotówka w stosunku
    > do euro straciła 6 groszy?

    wysłałeś to z onetu - tak trudno kliknac na stronie onetu w waluty?
    http://waluty.onet.pl/92,waluta.html