  • 1. Data: 2007-09-10 13:57:00
    Temat: Uwaga LUKAS powtórne pobranie z konta za 9.08.2007 !!!!
    Od: PARKER <a...@n...pl>

    Lukas odwalił jakiś numer i osoby które dokonały transakcji płatnej kartą
    Visa Electron tego dnia mają pobrane dzisiaj ponownie z konta za tą
    operacje. W oddziale twierdzą że mają bład i będzie to niby naprawione.
    Pozatym panienka w oddziale bardzo niemiła i nawet żadnego przepraszam !!!
    My z żoną wypisujemy się z Lukasa po tym numerze. Normalnie skandal .
    Zabrali sobie kase i są zadowoleni !!!

  • 2. Data: 2007-09-10 14:44:19
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 10 Sep 2007 15:57:00 +0200, w <fc3ih3$f7$1@atlantis.news.tpi.pl>, PARKER
    <a...@n...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Pozatym panienka w oddziale bardzo niemiła i nawet żadnego przepraszam !!!
    > My z żoną wypisujemy się z Lukasa po tym numerze. Normalnie skandal .

    Przecież powiedzieli ci, że będzie naprawione.
    Czemu się plujesz?

  • 3. Data: 2007-09-10 15:03:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    r...@a...net.pl pisze:

    > Przecież powiedzieli ci, że będzie naprawione.
    > Czemu się plujesz?

    ;)
    Ja zaś dziś też prawie zawału nie dostałem.

    Włażę na konto ... a tam 2 razy z datą wczorajszą 400 PLN z tego
    samego bankomatu ;/

    A pobrałem 400 tylko jeden raz;)

    Dopiero po tym poście zrozumiałem ... oczywiście wcześniej
    zadzwoniłem na lukaslinię, pani powiedziała mi, że kasa wróci
    bez "konsekwencji" etc ... i że 9-sierpniowe działania mają taką
    "awarię" ...

    Myślę, ki licho ???? Przecież pobierałem kasę 9 września :)

    I jak wspomniałem - ów post natchnął mnie do przejrzenia
    historii ... i właśnie 9 sierpnia też pobrałem 400 PLN i też
    tym bankomacie ... z różnicą paru minut ;)

    Więc transakcja wyglądała mi mocno niepokojąco o "stan tego
    bankomatu" :)
    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 4. Data: 2007-09-10 16:54:21
    Od: PARKER <a...@n...pl>

    Dnia 2007-09-10 16:44, Użytkownik r...@a...net.pl napisał:

    > Przecież powiedzieli ci, że będzie naprawione.
    > Czemu się plujesz?

    Czemu się pluje ??? Bo wyobraż sobie że akurat tego dnia ( 9.08.2007)
    dużo kupowalismy i teraz zamiast XXXX zł na koncie jest xx zł . A jakbym
    wlaśnie był na stacji benzynowej i kupił paliwo a okazałoby się że nie
    ma środków
    na koncie ? Albo inne zakupy ? A pozatym jak pisałem panienka w dodatku
    w oddziale była niemiła .
    IMHO bank powinien od razu po zalogowaniu podać info że nastąpił bład i
    żeby było wiadomo co sie stało a nie że każdy gna do oddziału ( jak ma
    blisko ) albo dzwoni na Lukaslinie.
    Albo powinni wysłać sms do każdego klienta którego to dotyczyło. Zrobić
    cokolwiek a nigdzie nie tej informacji !!!!!!

    Sądze że chcą wyciszyć takie zaniedbanie Powinni wywalić kogoś z roboty
    bo ewidentnie komuś pomyliły się miesiące i zamiast pobrać z 09.09
    pobrał z 09.08

  • 5. Data: 2007-09-10 17:22:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    PARKER pisze:

    > na koncie ? Albo inne zakupy ? A pozatym jak pisałem panienka w dodatku
    > w oddziale była niemiła .

    Niemiła ? Napluła Ci na rękę ?
    Ponoć niemiły był Jaś Pawie Oczko z WRC.

    NO STRESS ... ja mam dzięki tym "transakcjom" grubo na minusie ...

    > IMHO bank powinien od razu po zalogowaniu podać info że nastąpił bład i
    > żeby było wiadomo co sie stało a nie że każdy gna do oddziału ( jak ma
    > blisko ) albo dzwoni na Lukaslinie.

    Ale bank nie wiedział, że będzie miał awarię, i stwierdzenie, że
    ma była imho możliwa dzięki informacjom od klientów.

    Dziewcze w placówce np przyjmując 23 informację o tym w ciągu 30
    min miało już podejrzenie awarii, ale centrala tego jeszcze nie
    potwierdziła bo sprawdzali.

    A Ty oczekujesz informacji o awarii na dzień przed jej wystąpieniem.

    > Albo powinni wysłać sms do każdego klienta którego to dotyczyło. Zrobić
    > cokolwiek a nigdzie nie tej informacji !!!!!!

    j.w.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 6. Data: 2007-09-10 18:59:52
    Od: monos <i...@g...com>

    mi tez skasowali 159!

    powinni nie tylko zwrocic pieniadze ale rowniez dodac jakies
    przepraszam i honorarium

    motocyklihttp://www.allegro.pl/show_user_auctions.ph
    p?uid=5356008

  • 7. Data: 2007-09-10 19:04:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Niemiła ? Napluła Ci na rękę ?
    > Ponoć niemiły był Jaś Pawie Oczko z WRC.

    Nie rozumiem o co wam chodzi. Bulwersacja autora watku jest dla mnie
    calkowicie zrozumiala. Gdyby mi "zniknela" z konta znaczna kwota tez bym
    sie mocno zdenerwowal. A obsluga w bankach ma czasem to do siebie ze
    jest niemila i sie zachowuje na zasadzie "klient nasz wrog" co w
    przypadku banku jest moim zdaniem wysoce nietaktowne. W koncu to jest
    miejsce gdzie trzymam swoje pieniadze i to bank na mnie zarabia, a nie
    ja na banku wiec zycze sobie odpowiedniego poziomu obslugi.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-09-10 20:50:18
    Od: michaça <w...@...pl>

    > Lukas odwalił jakiś numer i osoby które dokonały transakcji płatnej kartą
    ja dzis wyplacilem 450zl z bankomatu okolo 17:30 i efekt jest taki:
    - zabralo 100zl i o 22:18 oddalo!!
    - zabralo 450zl z data piatkowa - blokada do 13.IX
    - zabralo 450zl drugi raz z data dzisiejsza i data wygasniecia blokady
    16.IX

    przegiecie :-( te 450zl bedzi mi potrzebne 12-tego!

    --
    "Nie bojcie sie marzyc. Mozecie osiagnac wszystko. Ja tego dowiodlem -
    jestem pakerem" - Eric Cartman, South Park episode: Weight Gain 4000 (1x02)

  • 9. Data: 2007-09-11 00:12:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    monos pisze:
    > mi tez skasowali 159!
    >
    > powinni nie tylko zwrocic pieniadze ale rowniez dodac jakies
    > przepraszam i honorarium

    :Pomijając, że mam w głębokim moherobank - a honorarium to za co ?

    Poproszę o esej w oparciu o PB

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 10. Data: 2007-09-11 00:12:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Mithos pisze:

    > calkowicie zrozumiala. Gdyby mi "zniknela" z konta znaczna kwota tez bym

    NIE ZNIKNĘŁA.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008