  • 1. Data: 2007-09-10 14:40:57
    Temat: Rachunek dla Sp. z o.o.
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Czy ktoś może ostatnio zakładał rachunek dla świeżo utworzonej sp. z o.o.?
    Sytuacja jest taka, że w piatek będzie podpisany akt notarialny a nie będzie
    jeszcze regonu i nipu. Który bank otworzy rachunek tylko na podstawie aktu?
    Jakość tego rachunku jest całkowicie obojętna, to będzie rachunek na chwilę,
    potem będzie można ewentualnie rozejrzeć się za jakąś lepszą ofertą. Chodzi
    o to aby został otworzony w miarę "od ręki".

    marekz

  • 2. Data: 2007-09-10 20:58:33
    Temat: Re: Rachunek dla Sp. z o.o.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message
> [...]
    > rachunek na chwilę, potem będzie można ewentualnie rozejrzeć się za jakąś
    > lepszą ofertą. Chodzi o to aby został otworzony w miarę "od ręki".

    Cos mi sie kolacze po glowie, ze rachunek mozesz otworzyc w kazdym banku,
    ale w przypadku takiego rachunku sa pewne trudnosci z wyciaganiam z niego
    kasy.

    http://www.bphpbk.pl/pl/firmy/rachunki_/biezacy

    MK

  • 3. Data: 2007-09-11 10:07:34
    Od: "Bartek A." <b...@b...tlen.pl>

    MK pisze:
> [...]
    >>

    > Cos mi sie kolacze po glowie, ze rachunek mozesz otworzyc w kazdym
    > banku, ale w przypadku takiego rachunku sa pewne trudnosci z wyciaganiam

    Nie do końca - sam to przerabiałem.
    Mając akt notarialny idziesz do Urzędu Statystycznego i otrzymujesz od
    ręki Regon. Mając regon możesz normalnie działać jako Spółka z
    ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji.

    Jeśli chodzi o banki, to nie było problemu w Nordea Banku (konto
    założone od ręki). Lukas i Bank Spółdzielczy też bez problemu ;)

  • 4. Data: 2007-09-12 19:07:26
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > potem będzie można ewentualnie rozejrzeć się za jakąś lepszą ofertą. Chodzi
    > o to aby został otworzony w miarę "od ręki".

    w bzwbk tez zalozysz, jesli wroclaw zapraszam do oddzialu na legnicka,
    od reki sama otwqorze taki rachunek:)

  • 5. Data: 2007-09-12 20:17:09
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Gostecka" <d...@e...pl> napisał w wiadomości

    > w bzwbk tez zalozysz, jesli wroclaw zapraszam do oddzialu na legnicka, od
    > reki sama otwqorze taki rachunek:)

    Fatalnie, że akurat jestem w Krakowie bo na pewno bym skorzystał. :-)

    marekz