eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUwaga LUKAS powtórne pobranie z konta za 9.08.2007 !!!! › Re: Uwaga LUKAS powtórne pobranie z konta za 9.08.2007 !!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: PARKER <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga LUKAS powtórne pobranie z konta za 9.08.2007 !!!!
    Date: Mon, 10 Sep 2007 18:54:21 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <fc3sti$86n$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fc3ih3$f7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <k...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: dmy172.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1189443315 8407 83.24.80.172 (10 Sep 2007 16:55:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Sep 2007 16:55:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    In-Reply-To: <k...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:425259
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2007-09-10 16:44, Użytkownik r...@a...net.pl napisał:
    > Mon, 10 Sep 2007 15:57:00 +0200, w <fc3ih3$f7$1@atlantis.news.tpi.pl>, PARKER
    > <a...@n...pl> napisał(-a):
    >
    >> Lukas odwalił jakiś numer i osoby które dokonały transakcji płatnej kartą
    >> Visa Electron tego dnia mają pobrane dzisiaj ponownie z konta za tą
    >> operacje. W oddziale twierdzą że mają bład i będzie to niby naprawione.
    >> Pozatym panienka w oddziale bardzo niemiła i nawet żadnego przepraszam !!!
    >> My z żoną wypisujemy się z Lukasa po tym numerze. Normalnie skandal .
    >> Zabrali sobie kase i są zadowoleni !!!
    >
    > Przecież powiedzieli ci, że będzie naprawione.
    > Czemu się plujesz?
    >

    Czemu się pluje ??? Bo wyobraż sobie że akurat tego dnia ( 9.08.2007)
    dużo kupowalismy i teraz zamiast XXXX zł na koncie jest xx zł . A jakbym
    wlaśnie był na stacji benzynowej i kupił paliwo a okazałoby się że nie
    ma środków
    na koncie ? Albo inne zakupy ? A pozatym jak pisałem panienka w dodatku
    w oddziale była niemiła .
    IMHO bank powinien od razu po zalogowaniu podać info że nastąpił bład i
    żeby było wiadomo co sie stało a nie że każdy gna do oddziału ( jak ma
    blisko ) albo dzwoni na Lukaslinie.
    Albo powinni wysłać sms do każdego klienta którego to dotyczyło. Zrobić
    cokolwiek a nigdzie nie tej informacji !!!!!!

    Sądze że chcą wyciszyć takie zaniedbanie Powinni wywalić kogoś z roboty
    bo ewidentnie komuś pomyliły się miesiące i zamiast pobrać z 09.09
    pobrał z 09.08

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1