  • 1. Data: 2007-09-10 12:31:08
    Temat: Inteligo czy mBank co lepsze
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    Inteligo czy mBank co lepsze.

    Zastanawiam sie nad zalozeniem konta internetowego.
    Prosze o porady w wyborze.

  • 2. Data: 2007-09-10 12:54:30
    Temat: Re: Inteligo czy mBank co lepsze
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 10 Sep 2007 14:31:08 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > Inteligo czy mBank co lepsze.

    To zależy do czego chcesz używać.

  • 3. Data: 2007-09-10 13:08:24
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    Dobrze oprocentowany ROR, tanie przelewy, bezplatne konto i karty, kredyt
    odnawialny w koncie za przyzwoite oprocentowanie, duza dostepnosc bankomatow.

    Z tego co wiem wszystkie maja prawie to samo, wic naprawde czym sie roznia to
    nie wiem.

  • 4. Data: 2007-09-10 13:19:30
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    Krzysztof pisze:
> [...]
    >
    > Z tego co wiem wszystkie maja prawie to samo, wic naprawde czym sie roznia to

    założę się o browara, że mbank w każdym polu wygrywa. bankomaty są
    wszędzie (euronet, cash4you, bz wbk). często gdy jestem w obcym mieście
    i musze wypłacić kasę to idę sobie jakiś kawałeczek przez centrum i
    zawsze jakiś bankomat znajduję.
    o inteligo slyszalem rozne rzeczy,min czeste awarie systemu
    transakcyjnego, jakies oplaty za prowadzenie konta, gdy nie masz ilus
    tam zl. no i te kolejki przy bankomatach pko/okienkach.ludzie naprawdę
    mają mało fantazji w zakładaniu kont.

  • 5. Data: 2007-09-10 13:36:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Sep 2007 15:19:30 +0200,
    osoba podpisana: el-ec-tr <e...@n...com>
    napisała:
    [...]
    > założę się o browara, że mbank w każdym polu wygrywa. bankomaty są
    > wszędzie (euronet, cash4you, bz wbk). często gdy jestem w obcym mieście
    Mhm. Zwłaszcza w miejscowościach trochę innych niż Warszawa, Trójmiasto,
    Kraków itp.
    [...]

    KJ

    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with
    a blue-elephant gun.

  • 6. Data: 2007-09-10 14:50:53
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    Ja sie zawiodlem na inteligo juz byly 3 podwyzki stop procentowych a
    inteligo wogole nie podnioslo oprocentowanie lokat dalej jest 2.95% lokaty a
    w mbanku co chwile podnosza oprocentowanie lokat i obecnie w mbanku wynosi
    4,5% wiec duzo.
    Z tymze inteligo ma wiecej bankomatow wyplaca sie w bankomatach pkobp bez
    prowizji i wszedzie sa nawet w malych miejscowosciach a mbank ma mniej chyba
    tak mi sie zdaje.Na koncie inteligo musisz miec zawsze 100zl bo jak bedziesz
    mial mniej to bedziesz placil pare zlotych za prowadzenie konta i oplata
    karte co miesiac.A jak masz 100zl na koncie to tylko placisz 99groszy na
    miesiac za karte.
    Wiec chyba lepiej zalozyc sobie 2 konta mbank i inteligo
    pozdr

  • 7. Data: 2007-09-10 17:18:02
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Użytkownik "el-ec-tr" <e...@n...com> napisał

    > założę się o browara, że mbank w każdym polu wygrywa.

    buahahahaha, już kiedyś pisałem jak koleżanka złożyla wniosek o otwarcie
    rachunku, po tygodniu wyraziła na mlini swe niezadowolenie, że to tak długo
    trwa, a po dwóch tygodniach dowiedziała się, że tydzień temu zrezygnowała z
    wniosku o rachunek.

    Więc jeśli chodzi o czas otwarcia to duuży plus dla Inteligo - calość około
    5-6 dni.

    Co do opłat za prowadzenie to w mBanku free (karta też free), w Inteligo
    wystarczy trzymać100 zł, najlepiej na rachunku "rezerwa" i za prowadzenie
    nic się nie płaci, za kartę 0,99 zł miesięcznie. Powiedzmy, że plus dla
    mbanku.

    Dostępność - tu plus dla Inteligo - bo można wpłacić bez opłat w każdym
    oddziale/agencji (odradzam agencje) PKO, w mbanku albo przelew z innego
    konta albo wpłata na poczcie (za +2,50 zł).

    Przelewy - tu plus niestety dla mbanku - są za free, w Inteligo 0,99 zł.

    o awariach Inteligo się nie wypowiem bo nie spotkałem się, przerwy
    techniczne są zapowiadane jasno na ich stronie. Z autoryzacją kart też nei
    miałem problemu.

    Kolejki do bankomatów PKO fakt - zawsze są;/

    Aha, żeby było jasne - mam Inteligo i się z tego cieszę:D

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 8. Data: 2007-09-10 17:33:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl> writes:

    > Przelewy - tu plus niestety dla mbanku - są za free, w Inteligo 0,99 zł.

    Jeżeli 50 groszy to jest free...

    MJ

  • 9. Data: 2007-09-10 17:39:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Sep 2007 19:18:02 +0200,
    osoba podpisana: Fatrix <fatrix>
    napisała:
    [...]
    > Przelewy - tu plus niestety dla mbanku - są za free, w Inteligo 0,99 zł.
    8-O coś przeoczyłem ? Od paru lat są po 0.5 PLN
    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 10. Data: 2007-09-10 17:46:30
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał

    > Jeżeli 50 groszy to jest free...

    Miscuzzi, zagalopowałem się. Kolejny minus w takim razie dla mbanku;)

    Pozdrawiam
    fatrix