  • 1. Data: 2007-09-09 16:18:17
    Temat: KK Citi BP - opinie i pytanie
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Witam,

    rozwazam wyrobienie sobie karty kredytowej w Citi. Zastanawiam sie tylko
    nad zwykla karta lub co-brandowa BP. Slyszalem jednak niedobre opinie o
    karcie z BP. Podobno czesto punktow nie naliczaja itd. Pytanie do
    uzytkownikow tych kart - jakie macie doswiadczenia?

    Drugie pytanie - czy Citi pozwala juz na przeniesienie KK z innego
    banku/wyrobienie karty Citi na podstawie wyciagow innej KK?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

  • 2. Data: 2007-09-09 17:24:48
    Temat: Re: KK Citi BP - opinie i pytanie
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    > karcie z BP. Podobno czesto punktow nie naliczaja itd. Pytanie do
    > uzytkownikow tych kart - jakie macie doswiadczenia?

    nie ma się nad czym zastanawiac jesli masz do wyboru... zwykla karte i brak
    dodkowych korzysci a karte co-brandowa.
    z wyciagiem dostajesz rowniez liczbe punktow naliczonych w danym miesiacu
    wiec ze strony CiTi jest ok,
    jesli juz to ze strony BP trzeba sie pilnowac, ja ta karte mam od 2003 roku
    i na poczatku na wielu stacjach BP obsluga sprawiala wrazenie jakby taka
    karte pierwszy raz widzieli i czasami nie wiedzieli jak naliczyc punkty...
    ale to przeszlosc, teraz trzeba tylko pilnowac jak obsluguje Cie na BP Pani
    z napisem UCZEN - na 70% widok karty zaskoczy ja

    ale co zabawne sytuacja taka ma miejsce w 99% w Warszawie, poza Warszawa
    jest karta znana, ale to moze przez duza rotacje pracownikow na warszawskich
    stacjach

    tak czy inaczej polecam, zawsze jakies korzysci, nagrody w sumie za nic - z
    roznych co-brandowych akurat ta BP ma realne nagrody, na ktore mozna punkty
    uzbierac szybciej niz na innych
    zreszta bylo takie zestawienie podobnych kart w forbes wiec moze w necie
    znajdziesz

    reasumujac warto, 5zl = 1 pkt a przy tankowaniu samochodu (nieokreslana
    iloscia minimalna) masz myjnie za 10 zl (normalnie cos kolo 18zl)

  • 3. Data: 2007-09-09 20:39:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Michal Raczko napisał(a):
> [...]
    > karcie z BP. Podobno czesto punktow nie naliczaja itd. Pytanie do
    > uzytkownikow tych kart - jakie macie doswiadczenia?
    Bierz Citi - BP. Naliczone punkty są pokazane na wyciągu (historia jest
    tez w internecie). Jeszcze mi się nie zdarzyło, aby zapomnieli naliczyć.
    Poza tym jak tankujesz na BP to również pokazuje się aktualna liczba
    punktów.
    Karta nie budzi zdziwienia, ani w Wawie ani na innych stacjach BP.
    Zawsze tylko pytanie czy oprócz punktów również tą kartą płacę?

    > Drugie pytanie - czy Citi pozwala juz na przeniesienie KK z innego
    > banku/wyrobienie karty Citi na podstawie wyciagow innej KK?
    nie

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-09-10 13:55:26
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 09 Sep 2007 19:24:48 +0200, Damian napisał(a):

    > tak czy inaczej polecam, zawsze jakies korzysci, nagrody w sumie za nic - z
    > roznych co-brandowych akurat ta BP ma realne nagrody, na ktore mozna punkty
    > uzbierac szybciej niz na innych

    No nie wiem, bo ja porównując to z PayBack mam trochę odmienne zdanie -
    zarówno co do różnorodności nagród jak też ich kosztu.

  • 5. Data: 2007-09-10 15:03:36
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > No nie wiem, bo ja porównując to z PayBack mam trochę odmienne zdanie -
    > zarówno co do różnorodności nagród jak też ich kosztu.

    spokojnie, nie namawiam, ale mozliwosc taniego mycia samochodu i te punkty
    za ktore wiele rzeczy do kuchni juz wzialem sa dla mnie korzystne,
    z pewnosnia bardziej niz statoil i bph

  • 6. Data: 2007-09-10 19:08:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):
    > No nie wiem, bo ja porównując to z PayBack mam trochę odmienne zdanie -
    > zarówno co do różnorodności nagród jak też ich kosztu.

    No wlasnie... tak sobie wyliczylem ze Allekarta mialbym kilka tysiecy
    punktow rocznie. Moglbym za to wziasc zdrapki pre-paid i sprzedac je na
    Allegro. Zysk kilkaset PLN rocznie. Jakas karta jest bardziej korzystna
    ? A rozne bonusy typu czajnik czy toster z BP... :) Jak chce kupic
    suszarke albo grzejnik to ide i kupuje, a nie czekam az mi sie uzbieraja
    punkty, zeby mogl to wziasc z jakiegos tam programu. Chyba, ze ktos
    faktycznie nabija tych punktow bardzo duzo.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-09-10 19:21:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > Karta nie budzi zdziwienia, ani w Wawie ani na innych stacjach BP.
    > Zawsze tylko pytanie czy oprócz punktów również tą kartą płacę?

    Jak sie placi na stacji BP to punkty nabijaja sie same ?

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-09-10 19:42:08
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Jak sie placi na stacji BP to punkty nabijaja sie same ?

    możesz nabić sobie punkty ale zaplacic np gotowka (wtedy przykladowo nalicza
    Ci sie pkt za zakup paliwa, ale nie nalicza sie juz dodatkowe za kazde 5zl)

    problem w tym, ze mialem okazje trafic kilka razy na niepoinformowanych
    sprzedawcow,ktorym podawalem karte a oni od razu ja obciazali zapominajac
    naliczyc punkty... ale to wtedy recznie kierownik stacji robil

    poza tym nie zwariujmy, jak ktos chce sie bawic w zbieranie punktow payback
    (rowniez 5 zl = 1 pkt) , zamieniac np na zdrapki, odsprzedawac itp .. to
    niech sie bawi, ja wole na zdrapke zarobic w inny sposob a nie bawic sie w
    taki detal
    albo przeliczac, ze garnki telefa to na bp trzeba 5500 pkt a w payback 4800
    ... zycie ucieknie na liczeniu
    ja juz kilkanascie tys pkt na bp zmaterializowalem ale nie gonie za
    nagrodami, fajnie, ze sa, ale nie bede pozbywal sie kat i wyrabial kolejnych
    bo tamte naliczaja np payback... portfel wazylby wtedy 2kg

  • 9. Data: 2007-09-10 21:11:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Damian wrote:

    > możesz nabić sobie punkty ale zaplacic np gotowka (wtedy przykladowo
    > nalicza Ci sie pkt za zakup paliwa, ale nie nalicza sie juz dodatkowe za
    > kazde 5zl)

    Dodam ciekawostkę, jakiś czas temu przy tankowaniu była kawa za złotówkę
    (normalnie chyba 4 zł). Więc mimo że tego nie ma już w ofercie, z
    przyzwyczajenia ją proszę. Zazwyczaj dostaję ... "nie mogę znaleźć do tego
    kodu, nie chce mi się szukać to dam panu za darmo".

    p. m.

  • 10. Data: 2007-09-10 21:13:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Damian wrote:

    > spokojnie, nie namawiam, ale mozliwosc taniego mycia samochodu i te punkty
    > za ktore wiele rzeczy do kuchni juz wzialem sa dla mnie korzystne,
    > z pewnosnia bardziej niz statoil i bph

    Nie mówiąc już o takich drobiazgach jak gaśnice, trójkąty, jakieś klucze do
    samochodu, linki holownicze, które są punktowo tanie. Od kilku lat nie
    wydałem grosza na w/w artykuły ;)

    p. m.