  • 1. Data: 2007-09-10 08:44:27
    Temat: Gdzie taką kartę kredytową można dostać?
    Od: czp <c...@o...info>

    - dającą możliwość określania indywidualnych limitów dziennych do
    transakcji bezgotówkowych (TBG) i wypłat gotówkowych (WG)
    - dającą wgląd w historię KK w internecie
    - dającą możliwość zmiany dziennych limitów TBG i WG na wyższe (na tzw.
    chwilę), np. przez telefon, www
    - możliwość zmiany PIN-u w bankomatach lub na www
    - powiadamiającą o dokonanych TBG i WG sms-em
    - potwierdzenie TBG najlepiej tylko podpisem
    - bez konieczności posiadania konta osobistego (najlepiej)

    pozdrawiam
    czp

  • 2. Data: 2007-09-10 08:54:14
    Temat: Re: Gdzie taką kartę kredytową można dostać?
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    czp pisze:
> [...]
    > - potwierdzenie TBG najlepiej tylko podpisem
    > - bez konieczności posiadania konta osobistego (najlepiej)

    nie szukając daleko od siebie powiem, że w mbank są takie możliwości
    jakie wymieniłeś. konto ekonto jest darmowe, więc założenie go do karty
    nie jest żadnym obciążeniem,a daje wiele wygody. ja używam mbanku od 4
    lat z dużym zadowoleniem.

  • 3. Data: 2007-09-10 09:21:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Wrz, 10:54, el-ec-tr <e...@n...com> wrote:

> [...]
    > jakie wymieniłeś. konto ekonto jest darmowe, więc założenie go do karty
    > nie jest żadnym obciążeniem,a daje wiele wygody. ja używam mbanku od 4

    Z tym bedzie problem - jesli mowimy o karcie debetowej do ekonta

  • 4. Data: 2007-09-10 10:53:06
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    krzysztofsf pisze:

    > Z tym bedzie problem - jesli mowimy o karcie debetowej do ekonta

    nie mówimy o karcie debetowej,tylko kredytowej.

  • 5. Data: 2007-09-10 11:49:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Wrz, 12:53, el-ec-tr <e...@n...com> wrote:

    > nie mówimy o karcie debetowej,tylko kredytowej.

    Masz racje - nie zwrocilem uwagi

  • 6. Data: 2007-09-10 11:51:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

  • 7. Data: 2007-09-10 12:17:44
    Od: Mega <a...@s...pl>

    On 10 Wrz, 10:44, czp <c...@o...info> wrote:
> [...]
    > - potwierdzenie TBG najlepiej tylko podpisem
    > - bez konieczności posiadania konta osobistego (najlepiej)

    Witam,

    tu ma Pan kilka ofert, chyba wszystkich liczących się banków:
    http://dobre-kredyty.pl/kartykredytowe/